دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
23 شهريور 1395 - 13:24

رئیس مرکز مطالعات و تحقیقات نیروی زمینی ارتش: اولویت اتاق فکر نیروی زمینی بررسی مسائل اقتصاد مقاومتی است

رئیس مرکز مطالعات و تحقیقات و تدوین آیین نامه‌های نیروی زمینی ارتش گفت: باید با تشکیل کارگروه‌های متعدد به ویژه کارگروه اقتصاد مقاومتی برابر فرامین مقام معظم رهبری (حفظه الله) گام‌های بلندی را برداریم.
کد خبر : 117762

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری آنا به نقل از نزاجا، امیر سرتیپ دوم عباس فلاح در دومین همایش گردهمایی مسئولان کانون‌های تفکر نیروی زمینی ارتش اظهار کرد: ازمباحث مهم در پیش برد اهداف علمی نیروی زمینی ارتش تشکیل اتاق‌های فکر است و ما باید افرادی را که از نظر علمی و سطح دانش فکری برخوردار هستند در این حوزه استفاده کنیم.


وی گفت: آنچه را که از مباحث علمی از اتاق‌های تفکر بیرون می‌آید در اهداف رزمی و علمی نیروی زمینی باید بکارگیری شود و باید با تشکیل کارگروه‌های متعدد به ویژه کارگروه اقتصاد مقاومتی برابر فرامین مقام معظم رهبری (حفظه الله) گام‌های بلندی را برداریم. اولویت اتاق فکر نیروی زمینی بررسی مسائل اقتصاد مقاومتی است.


امیر سرتیپ دوم فلاح در بخش دیگری از سخنانش به نیروی انسانی کارآمد در زمینه علمی پرداخت و اظهار کرد: در سطح نیروی زمینی ارتش کارکنان علمی و تخصصی زیادی وجود دارند که بخشی از این عزیزان در کانون‌های تفکر این نیرو بکار گرفته شده‌اند و تا کنون نیز پیشرفت‌های خوبی را در زمینه‌های مختلف به ویژه در بخش طراحی و تولید تجهیزات نظامی ارائه داده‌اند.


رئیس مرکز مطالعات و تحقیقات و تدوین آیین نامه‌های نیروی زمینی ارتش در پایان گفت: با برگزاری جلسات و همایش‌های متعدد می‌‎توانیم هم افزایی خوبی را در بین اندیشمندان و فرهیختگان ایجاد کنیم که امروز این همایش با حضور اساتید و نخبگان علمی ارتش و ستاد کل نیروهای مسلح و مسئولان کانون‌های تفکر نیروی زمینی برگزار شده است.


انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب