دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
23 شهريور 1395 - 16:12

بازخوانی و پیگیری منشور حقوقی در دستور کار مجلس دانش آموزی قرار گرفت

رئیس مجلس دانش آموزی عنوان کرد: بازخوانی و پیگیری منشور حقوق دانش آموز اصلی‌ترین دستور کار مجلس هشتم است که با رأی اکثریت دانش آموزان مأمور به پیگیری آن شده‌ایم البته سند عدالت آموزشی را که مجلس هفتم به تصویب رسانده نیز جزء مطالبات و پیگیری‌های ما خواهد بود.
کد خبر : 117744

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری آنا، محمد عرفان زاهدی گفت: مطمئن هستم نمایندگان دانش آموزان سراسر کشور در مجلس دانش­ آموزی از فرصتی که نظام جمهوری اسلامی ایران در اختیار آنها قرار داده است برای حرکت رو به جلوی آموزش و پرورش استفاده کرده و با متانت و ادب صدای رسای دانش آموزان ایران خواهند بود.


وی افزود: نباید دانش آموزی پیدا شود که حرف و نظرش به گوش مسئولان نرسد، آن هم در برهه‌ای که وزیر آموزش و پرورش و معاونان وی استقبال خوبی از این موضوع دارند.


زاهدی گفت: مجلس هشتم دانش آموزی به دنبال توسعه روابط با سایر کشورها به‌ویژه کشورهای اسلامی است تا از این طریق شبکه جوانان انقلابی و مؤمن را به یکدیگر متصل کنند.


وی اظهار کرد: ما باید خلاقیت، نوآوری و توانمندی‌های نوجوان و جوان ایرانی را به همگان عرضه کنیم تا دنیا با دیدن نیروی نوجوان ایران اسلامی به عظمت نظام پی ببرد.


رئیس مجلس دانش آموزی ادامه داد: هیات رئیسه مجلس دانش آموزی مصمم هستند تا با جمع آوری و جمع بندی نظرات دانش آموزان سراسر کشور، اهم دغدغه‌های دانش آموزان را بصورت مدون به وزیر آموزش و پرورش تقدیم کند.


وی اضافه کرد: هیات رئیس مجلس دانش آموزان به عنوان مشاوران دانش آموزی وزیر آموزش و پروررش از هیچ کوششی برای کمک به وزارت آموزش و پرورش دریغ نمی‌کنند.


محمد عرفان زاهدی بیان کرد: بازخوانی و پیگیری منشور حقوق دانش آموز اصلی‌ترین دستور کار مجلس هشتم است که با رأی اکثریت دانش آموزان مأمور به پیگیری آن شده‌ایم البته سند عدالت آموزشی را که مجلس هفتم به تصویب رسانده نیز جزء مطالبات و پیگیری‌های ما خواهد بود.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته