دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
23 شهريور 1395 - 12:07

مکان اردوی شاگردان کی‌روش در ارمنستان مشخص شد/ کادرفنی در اندیشه بازی تدارکاتی در ایروان

تیم ملی فوتبال ایران از اول مهرماه اردوی تدارکاتی خود را در ارمنستان برگزار خواهد کرد.
کد خبر : 117728

به گزارش گروه ورزشی آنا و به نقل از فارس، تیم ملی فوتبال ایران در ادامه رقابت‌های مقدماتی جام جهانی روسیه 15 و 20 مهرماه سال جاری به ترتیب به مصاف تیم ملی ملی ازبکستان و کره جنوبی خواهد رفت.بر همین اساس کادر فنی تیم ملی برای این دو دیدار لیست بعدی خود را پنجشنبه 31 شهریورماه و بلافاصله بعد از دیدارهای هفته هفتم لیگ برتر اعلام خواهد کرد.


طبق برنامه‌ریزی تیم ملی فوتبال ایران پنجشنبه اول مهرماه راهی اردوی ارمنستان خواهد شد و تیم ملی برنامه‌های آماده سازی خود برای دیدار با ازبکستان و کره جنوبی را تا 9 مهرماه در ایروان دنبال خواهد کرد.


این اردو در کمپ تیم‌های ملی ارمنستان در ایروان برگزار می‌شود و نکته قابل توجه اینکه تیم ملی در تیرماه سال جاری نیز قصد داشت در این کمپ اردوی خود را برگزار کند که این اردو لغو شد.


همچنین برای این اردو، کادرفنی تیم ملی در اندیشه برگزاری یک یا دو دیدار تدارکاتی است که به همین منظور نیز رایزنی‌های لازم با چند تیم باشگاهی نیز به عمل آمده است.


تیم ملی سپس نهم مهرماه به ایران بازمی‌گردد و پس از برگزاری یک یا دو جلسه تمرین دیگر در تهران، در تاریخ 12 مهرماه با یک هواپیمای چارتر برای برگزاری دیدار مقابل ازبکستان راهی تاشکند خواهند شد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته