دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
23 شهريور 1395 - 11:06

زائری مدعی شد: اعتماد مردم به نظام، تنها با حکم اعدام مرتضوی ترمیم خواهد شد

حجت‌الاسلام محمدرضا زائری مدعی شد: اعتماد مخدوش مردم مخصوصا در وضعیت خطرناک و حساس فعلی تنها با حکم اعدام مرتضوی قدری ترمیم خواهد شد.
کد خبر : 117708

به گزارش گروه رسانه های دیگر خبرگزاری آنا، در پی انتشار نامه عذرخواهی مرتضوی، زائری در اینستاگرام خود در پستی با تصویر طناب دار نوشت: بقای جمهوری اسلامی به اعتماد عمومی و اعتقاد مردمی وابسته است و اعتقاد مردم به عوامل گوناگونی همچون رأی دادگاه مرتضوی بستگی دارد.


وی با متهم کردن مرتضوی در زمینه «قتل قربانیان مظلوم کهریزک و معمای پیچیده زهرا کاظمی» و آنچه «اختلاس ها و دروغ ها و پرونده های مطبوعاتی و ...» خواند، افزود: بسیار نکته های وحشتناک هست که اگر روزی فضای لازم فراهم شود شاید بر زبان ها بیاید و به گوش ها برسد.


زائری افزود: اعتماد مخدوش مردم مخصوصا در وضعیت خطرناک و حساس فعلی تنها با حکم اعدام او قدری ترمیم خواهد شد و هرگونه سستی و تهاون نسبت به این موضوع و بی توجهی به خسارت های سهمگین و جدی که او به ارکان جمهوری اسلامی وارد کرده است منجر به تهدیدهایی خواهد شد که فروپاشی نظام کمترین آنها خواهد بود. فرمود :"الملک یبقی مع الکفر و لا یبقى مع الظلم / نظام حاکمیت با کفر می پاید اما با ستم از هم خواهد گسست " !


و خدا هم هیچ تعهدی نداده که ما هر کار خواستیم بکنیم و باز هم جمهوری اسلامی را حفظ کند! و ننگ بر امثال من اگر برای منفعت و مصلحت یا به طمع جیفه دنیا بر غارت دین مردم سکوت کنیم و دم برنیاوریم !


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته