دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
23 شهريور 1395 - 09:15
براساس اطلاعیه سازمان سنجش

آزمون استخدامی دستگاه‌های اجرایی و دانشگاه‌های علوم پزشکی 28 آبان برگزار می‌شود

سومین آزمون استخدامی متمرکز دستگاه‌های اجرایی و و استخدامی 68 دانشگاه علوم پزشکی و وزارت آموزش و پرورش 28 آبان برگزار می‌شود.
کد خبر : 117646

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، با توجه به اعلام سازمان اداری و استخدامی کشور، اصلاحات جدیدی در دفترچه راهنمای سومین آزمون استخدامی متمرکز دستگاه‌های اجرایی کشور و دانشگاه‌های علوم پزشکی انجام شده است و این تغییرات در اطلاعیه‌ روز شنبه 10 مهر در پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org اطلاع‌رسانی می‌شود.


بنابراین داوطلبانی که قبلا ثبت‌نام کرده‌اند باید با توجه به توضیحات این اطلاعیه در صورت علاقه‌مندی می‌توانند به قسمت ویرایش مراجعه کنند و اطلاعات خود را بین روزهای 11 و 17 مهر ویرایش کنند.


همچنین داوطلبانی که در این آزمون ثبت‌نام نکرده‌اند در صورت تمایل برای ثبت‌نام باید به دفترچه‌های راهنمای ثبت‌نام سومین آزمون استخدامی متمرکز و استخدامی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و همچنین اطلاعیه‌های اصلاحی 31 تیر و 4 مرداد که همه آن‌ها در پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش موجود است توجه کنند.


همچنین وزارت آموزش و پرورش نیز از طریق برگزاری آزمون استخدامی 10000 نفر را به صورت پیمانی جذب می‌کند و شیوه ثبت‌نام و شرکت در این آزمون و جزییات لازم در این زمینه در اطلاعیه‌ای 10 مهر به اطلاع متقاضیان می‌رسد.


سومین آزمون استخدامی متمرکز و استخدامی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی روز جمعه 28 آبان برگزار می‌شود.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته