دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
23 شهريور 1395 - 08:46
معاون اجتماعی فرهنگی شهرداری منطقه 7 خبر داد

مرمت مدارس همزمان با آغاز سال تحصیلی

معاون اجتماعی فرهنگی شهرداری منطقه 7 از مرمت مدارس این منطقه همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید در راستای اجرای دستورالعمل ابلاغی نگهداشت شهر خبر داد.
کد خبر : 117625

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری آنا از روابط عمومی شهرداری منطقه 7، علی حیدری با اعلام این مطلب افزود: ظرف چند روز باقیمانده تا آغاز سال تحصیلی جدید متناسب با نیازمندی های مدارس و توافقنامه فیمابین عملیات اجرایی مرمت و نگهداشت مدارس به اتمام خواهد رسید.


وی با اشاره به اقدامات و برنامه ریزی‌های صورت گرفته و در دست اقدام ویژه مدارس تصریح کرد: 19 باب مدرسه به عنوان مدارس ویژه طرح نگهداشت در محلات نظام آباد، شاهد و ارامنه انتخاب و اعتبارات ویژه ای برای این مدارس به عنوان مدارس کم برخورددار در نظر گرفته شده است.


معاون شهردار منطقه 7 با بیان اینکه در سطح منطقه 167 مدرسه دولتی و غیردولتی وجود دارد، گفت: بر اساس توافق صورت گرفته با وزارت آموزش و پرورش اقدامات بهسازی برای 85 مدرسه انجام خواهد شد.


وی با تاکید بر ایمن سازی محل های تردد به مدارس سطح منطقه، یادآور شد: اقدامات بهسازی با محور نظافت نمای مدارس و فضای سبز مدارس و سرویس های بهداشتی، ایزوگام مدارس و خدمات عمرانی انجام می شود.



انتهای پیام/

برچسب ها: مرمت
ارسال نظر
قالیشویی ادیب