دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

مدیران تالار هنر تودیع و معارفه شدند

روز گذشته با حضور مدیر کل هنرهای نمایشی و مدیر امور استان‌های اداره کل هنرهای نمایشی در تالار هنر از سال‌ها تلاش شهرام کرمی در سمت مدیریت این تالار تقدیر و مراسم معارفه پریسا مقتدی مدیر جدید این تالار انجام شد.
کد خبر : 117528

به گزارش گروه فرهنگی آنا و به نقل از روابط عمومی اداره کل هنرهای نمایشی، مهدی شفیعی مدیر کل هنرهای نمایشی در این مراسم که با حضور جمعی از کارمندان تالار هنر و مدیران اداره کل هنرهای نمایشی در فضایی صمیمانه برگزار شد با اهدا لوح تقدیر و سپاس از سال‌ها فعالیت شهرام کرمی تجلیل کرده و زحمات بی دریغ این هنرمند را برای تئاتر کودک و نوجوان ستود.


شهرام کرمی نیز صمن اشاره به برخی از کارهای انجام شده طی هشت سال مدیریت خود در تالار هنر از همه کارکنان تالار قدرددانی و با سپاس از همدلی شان با آنها خداحافظی کرد.


این نویسنده و کارگردان تئاتر برای پریسا مقتدی در مدیریت تالار هنر آرزوی پیشرفت و موفقیت روزافزون کرد.


پریسا مقتدی مدیر تالار هنر نیز در مراسم معارفه خود ضمن تشکر از شهرام کرمی و قدردانی از زحمات هشت ساله او در تالار هنر از کرمی خواست تا درمسیر مدیریتش با مشورتهای ایشان همراه باشد.


وی بیان کرد: با توجه به آشنایی قبلی با مجموعه تالار هنر امیدوارم که بتوانم در پویایی و پیشرفت هر چه بهترتالار هنروحمایت خانواده تیاتر کودک و نوجوان موثر باشم.


در پایان مراسم مهدی شفیعی با آرزوی موفقیت برای پریسا مقتدی حکم مدیریت تالار هنر را به وی تقدیم کرد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته