دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
21 شهريور 1395 - 21:05
همزمان با سراسر کشور:

برگزاری دعای عرفه در جوار مزار شهدای گمنام دانشگاه آزاد رشت +تصاویر

دعای عرفه با حضور پرشور مردم خداجوی گیلان در مساجد، حسینه ها، تکایا، مزار شهدا و بقاع متبرکه سراسر استان برگزار شد.
کد خبر : 117471

به گزارش خبرنگار آنا از رشت ، دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت همزمان با دیگرمردم مومن استان گیلان اعم از پیر و جوان به همراه خانواده هایشان در این مراسم معنوی، دعای پرفیض عرفه را زمزمه و از خداوند طلب مغفرت کردند.


در حاشیه برگزاری این مراسم معنوی، دکتر تیمور آمارمعاون دانشجویی فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت گفت: همزمان با نهم ذی الحجه و روز عرفه، مراسم پرفیض قرائت دعای عرفه امروز همزمان با سراسر کشور در دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت با مداحی مداح اهل بیت علی رنجبر برگزار می‌شود.


وی افزود: روز عرفه از اعیاد بزرگ است و حق تعالی بندگانش را به عبادت در این روز فراخوانده و سفره های جود و احسان خود را برای آن ها گسترده و شیطان در این روز تحقیر و رانده شده و خشمناک است.


عرفه روز نیایش و مناجات با خالق هستی است ، زیرا در این روز درهای رحمت الهی بر روی همه بندگان به ویژه گنهکاران گشوده است.همه گنهکاران در این روز ، چشم امید خود را به خدایشان دوخته اند و از دنیا بریده و به خدا نزدیک می شوند.


در این روز دعا به استجابت نزدیک و هر ناامیدی، امیدوار بر در خانه الهی دست هایش را به دعا باز می کند.


نهم ذی الحجه روز عرفه و نیایش نامگذاری شده است.


لازم به ذکر است این دعای روح بخش در جوار مزار دو شهید گمنام دانشگاه آزا د اسلامی واحد رشت با حضور جمع کثیری از دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت و مردم مومن و همیشه در صحنه رشت برگزار شد.



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته