دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

گروه «ده و ده دقیقه» فاصله کانونی را اجرا کرد

گروه ده و ده دقیقه، پرفورمنس موسیقی خود به نام «فاصله کانونی» را در هفتمین رویداد از مجموعه برنامه شب شنبه‌های حافظ اجرا کرد.
کد خبر : 117447

به گزارش گروه فرهنگی آنا و به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل بنیاد رودکی؛ در این اجرا اعضای گروه متشکل از نایان صحیحى (کمانچه -قیچک)، امیر حقیرى (کوبه‌اى)، سجاد عرب‌زاده (خواننده)، مهدى محمودخانى (گیتار باس)، امیررضا فلاح (گیتارالکتریک)، علیرضا بابایى (کیبورد) روی صحنه حاضر شدند.


آنان با تشریح مفهوم فاصله کانونی و دیده شدن و توضیح آن که تصور ما از دیده شدن به چند علت صورت می‌گیرد که قرار گرفتن در فاصله کانونی، وجود نور کافی و خواست مشاهده‌گر از مهمترین آن‌هاست، قطعاتی را مرتبط با موضوع برنامه اجرا کردند که بارها مورد تشویق حاضران قرار گرفت.


در این برنامه، از اشعار شعرای نامداری چون، حافظ، مولانا، نیما یوشیج، احمد شاملو و سیاوش کسرایی استفاده شده بود که در خلال یک تلفیق موسیقایی برای مخاطبان اجرا شد.


این برنامه در قالب رویداد شب شنبه ها صورت گرفت که در اجرای آن سیاوش یعقوبی و عباس ثامنی به عنوان (طراح پوستر)،قاسم فرجی (صدابردار)، گرافیک مان (چاپ)، مهدی خان ‏محمدی (روابط عمومی)، سیامک قطاعی (امور داخلی و هماهنگی)، نیما جوان، علیرضا تهرانی دریا یاسری (گروه اجرایی)، نشر و پخش جوان (مجری طرح) ، رضا دادویی (مدیر پروژه و مشاور هنری) و تالار حافظ (برگزار کننده) حضور دارند.


در برنامه های آتی شب شنبه ها میزبان شما علاقه مندان خواهیم بود .


انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب