دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
محمود عزیزی در گفت‌وگو با آنا:

دلیل کمبود حضورم نبود نقش خوب در سینما و وجود جریاناتی در صدا وسیماست

محمود عزیزی معتقد است هر گروهی که در تلویزیون بر مسند کار می‌نشینند، دوستان و اطرافیان خود را سر کار می‌آورند و همین مساله دلیل اصلی عدم حضور بسیاری از هنرمندان مطرح و موفق در تلویزیون است.
کد خبر : 117436

محمود عزیزی مدرس و بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگی آنا در پاسخ به این سوال که با توجه به سابقه کار در سریال‌های خوب و پربیننده در سال‌های گذشته، چرا چند سالی است دیگر در سریال‌های تلویزیونی حضور ندارد، گفت: «هر گروهی که وارد سازمان صدا و سیما می‌شود دار و دسته و افراد مورد علاقه خودش را به سازمان می آورد. مدیریت‌های ما همانند عزادرای‌هایمان برای امام حسین(ع ) است، شما در یک خیابان 5 هیات می‌بینید که هر کدام ساز خودشان را می‌زنند، در صورتی که هدف آنها فقط عرض ارادت به امام حسین (ع)است.»


وی ادامه داد: «مشکل اینجاست که هر کس می‌خواهد دار و دسته و اطرافیان خود را داشته باشد. تلویزیون ما نیز همانند همین هیات‌هاست که هر کس که بر مسند کار می‌آید اطرافیان خود را برای کار به تلویزیون می‌آورد تا فصل و نوبتش تمام شود و نوبت به نفر بعدی برسد.»


عزیزی همچنین در مورد حضور در سینما و ایفای نقش در فیلم‌های سینمایی بیان کرد: «سینما و حضور در فیلم‌های سینمایی برای من داستان دیگری است. من هیچ‌گاه سینما را به عنوان شغل و پیشه خود در هنر انتخاب نکردم و هر از گاهی اگر نقش خوبی پیشنهاد می‌شد، در سینما حضور داشتم. اکنون نیز اگر پیشنهاد خوبی در ژانر خانواده داشته باشم قطعا با کمال میل قبول می‌کنم.»


وی افزود: «من اگر نقشی را قبول کردم پای آن می‌ایستم و برای ایفای نقش در هر فیلمی برای خود دلایلی دارم که می‌توانم در موردش صحبت کنم. چند کاری انجام داده‌ام که سرانگشتی بوده اما خیلی از سریال‌ها و فیلم‌هایی که در آنها ایفای نقش کردم، قطعا در یک دوره دیگر هم دیده خواهد شد.»


این بازیگر و مدرس سینما و تئاتر گفت: «در حال حاضر کار خوب سینمایی به من پیشنهاد نشده که بخواهم قبول کنم و دلیل کمبود حضورم نبود نقش خوب در سینما و وجود جریاناتی است که در صدا وسیما وجود دارد.»


گفت‌وگو از احمدرضا معراجی


انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب