دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
20 فروردين 1394 - 10:41
سخنگوی سازمان آتش نشانی از وقوع دو حادثه در پایتخت به آنا خبر داد

آتش‌سوزی و واژگونی تریلر در تهران تلفات جانی نداشت

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از آتش‌سوزی در یک منزل مسکونی و واژگونی یک تریلر در خیابان فدائیان اسلام خبر داد که خوشبختانه تلفات جانی نداشت.
کد خبر : 11743

سید جلال ملکی در گفت‌و‌گو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری آنا در خصوص حادثه آتش‌سوزی در منزل مسکونی توضیح داد: در ساعت 21:18 دقیقه شب گذشته حادثه آتش سوزی در یک منزل مسکونی واقع درخیابان زمزم به سامانه ۱۲۵ اعلام و در پی آن ماموران دو ایستگاه آتش نشانی به محل اعزام شدند.


وی گفت: این حادثه در حیاط یک منزل مسکونی قدیمی و در پی خارج کردن سوخت بنزین از مخزن بنزین یک موتورسیکلت اتفاق افتاد.


ملکی ادامه داد: دو جوان در قسمت حیاط این منزل و در نزدیکی آبگرمکن روشن، در حال خارج کردن بنزین از مخزن بنزین موتور سیکلت بودند که به دلیل تجمع بخار بنزین و رسیدن آن به شعله آب گرمکن، انفجار کوتاه ایجاد و آتش دو موتورسیکلت را سوزاند.


سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران با بیان اینکه آتش به ساختمان منزل خسارتی وارد نکرد، افزود: آتش به داخل منزل سرایت پیدا نکرد اما یک جوان ۱۸ ساله دچار سوختگی نسبتا شدید و دیگری ۳۲ ساله از ناحیه پا دچار سوختگی شدند.


وی گفت: آتش نشانان مصدومان این حادثه را به عوامل اورژانس تحویل داده و با ایمن‌سازی محل، در ساعت 21:48 دقیقه به عملیات پایان دادند.


واژگونی تریلر و مصدومیت راننده


ملکی در ادامه در خصوص جزئیات حادثه واژگونی تریلر نیز گفت: در ساعت 3:07 دقیقه بامداد امروز حادثه واژگونی یک دستگاه تریلر در مسیر جنوب به شمال خیابان فدائیان اسلام روی پل آزادگان به سامانه سازمان آتش‌نشانی اطلاع داده شد.


وی اضافه کرد: بر همین اساس ایستگاه 83 به همراه یک جرثقیل به محل اعزام و مشاهده شد که کانتینر بار لاستیک تریلر به دلیل نامشخصی واژگون شده است.


به گفته سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران به علت نبود ترافیک در آن ساعت راننده آسیب جدی ندیده بود و آتش‌نشانان به سرعت توانستند تریلر را با کمک جرثقیل به حالت اولیه بازگردانند.


ملکی یادآور شد: در پایان محل ایمن‌سازی و به پلیس راهور تحویل داده شد و در ساعت 7:39 دقیقه نیز عملیات به پایان رسید.



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته