دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
21 شهريور 1395 - 13:38
با حضور انشاء‌الله رحمتی، اسدالله معظمی گودرزی و اجرای کیوان ساکت درارسباران

کتاب «یک نفس تازه» اردوان طاهری نقد می‌شود

کتاب «یک نفس تازه» نوشته اردوان طاهری -نویسنده و آهنگساز- با حضور منتقدان ادبی دکتر انشاء‌الله رحمتی اسدالله معظمی گودرزی و اجرای کیوان ساکت جمعه 26 شهریور ساعت 17 در فرهنگ سرای ارسباران برگزارمی‌شود.
کد خبر : 117393

به گزارش روابط عمومی فرهنگ سرای ارسباران، در یادداشتی به قلم غلامحسین ابراهیمی دینانی در مقدمه کتاب آمده : «یک نفس تازه» با نگاهی تازه به مسائل بسیار عمیق واساسی به راستی یک نفس تازه است که نگارنده در فضایی خاص، روان، راحت و خوش قلم، خود واقعی خویش را به زیبایی و پختگی بیان داشته است .


«یک نفس تازه» با مجموعه‌ای از دل نوشته های کوتاه فلسفی دینی نویسنده از سوی انتشارات معین به چاپ رسیده است. بی‌فکری‌های من: مهاجرفضا، بی‌فکری‌های من؛ شعرهای ناگفته، بی‌فکری‌های من: هندسه چهار بعدی حیات برخی از تالیفات این نویسنده است .


اردوان طاهری سال 1354 در یک خانواده گرگانی در مشهد متولد شد خانواده وی در یکسالگی او به استرآباد شهر اجدادی خود برگشتند. اردوان در 8 سالگی یادگیری پیانورا آغازکرد و در محضر جواد داوری ، زید الله طلوعی دو استاد موسیقی اهل گرگانی و حسن مقدم و مسعود شعاری نیز به فراگیری این هنر پرداخت. وی با رتبه 14 رشته موسیقی دانشکده هنرهای زیبا را برای ادامه تحصیل برگزید.


انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب