دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
21 شهريور 1395 - 12:35

رشد 7 درصدی سفر‌های جاده‌ای از ابتدای شهریور/کدام جاده‌ها این روزها شلوغ‌ترند؟

رئیس پلیس مرکز کنترل ترافیک راه‌های کشور با بیان اینکه سفر در سطح استان‌های زیارتی و سیاحتی در شهریور ماه امسال نسبت به سال گذشته با رشد 7 درصدی رو‌به‌رو بوده است به شهروندان توصیه کرد تا سفر خود را به روزهای پایانی این ماه موکول نکنند.
کد خبر : 117365

سرهنگ نادر رحمانی در گفت‌و‌گو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری آنا با اشاره به افزایش سفر به استان‌های زیارتی و سیاحتی در روزهای پایانی شهریور ماه اظهار کرد: سفرها از ابتدای شهریور ماه امسال نسبت به مدت مشابه رشد 7 درصدی داشته است.


وی با اشاره به استان‌های پر تردد اضافه کرد: طی این مدت‌ محورهای مواصلاتی منتهی به استان‌های قم، خراسان، اصفهان، شیراز، مازندران و گیلان شاهد بیشترین تردد در سطح معابر بوده‌اند.


رئیس پلیس مرکز کنترل ترافیک راه‌های کشور با بیان اینکه پلیس از تمام توان خود برای کنترل و نظارت بر سفرهای جاده‌ای استفاده می‌کند، گفت: پلیس تلاش می‌کند تا آخرین سفرهای تابستانی با همکاری مردم به خوبی مدیریت شود و سانحه دلخراشی رخ ندهد.


رحمانی به افرادی که در این مدت قصد سفر دارند توصیه کرد تا سفرهای خود را به روزهای پایانی شهریور ماه موکول نکنند.


رئیس پلیس مرکز کنترل ترافیک راه‌های کشور با بیان اینکه هم‌اکنون در جاده‌های کشور شاهد گره ترافیکی سنگینی نیستیم، افزود: البته تصاویر به دست آمده از سایر محورهای مواصلاتی کشور نشان‌دهنده افزایش تردد در سطح جاده‌هاست.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته