دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
21 شهريور 1395 - 10:52
به دنبال برگزاری موفق جلسه هیات امنا و پایش امور استان‌ها در واحد مشهد صورت گرفت

قدردانی دکتر میرزاده از رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان خراسان رضوی

دکتر حمید میرزاده، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی از برگزاری موفق جلسات هیات امنای استان خراسان رضوی و هشتمین نشست هماهنگی و پایش امور استان‌ها در واحد مشهد تشکر و قدردانی کرد.
کد خبر : 117299

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، حمید میرزاده، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در پیامی از دکتر عباس شیخ‌الاسلامی، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان خراسان رضوی برای برگزاری موفق هیات امنای استان خراسان رضوی و هشتمین نشست هماهنگی و پایش امور استان‌ها در واحد مشهد قدردانی کرد.


در پیام میرزاده آمده است:


«جناب آقای دکتر شیخ‌الاسلامی


دبیر محترم هیات امنا و رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان خراسان رضوی


بدینوسیله مراتب تشکر خود را از تلاش‌های مجدانه جنابعالی، کارکنان خدوم و استادان گرانقدر واحدها و مراکز دانشگاه آزاد اسلامی استان خراسان رضوی به ویژه در برگزاری جلسات 17 و 18 شهریور هیات امنای آن استان و هشتمین نشست هماهنگی و پایش امور استان‌ها که در جوار آستان ملک‌پاسبان هشتمین گوهر تابناک امامت و ولایت برگزار شد، اعلام می‌دارم.»


در ادامه این پیام آمده است: «امید است در سایه تدبیر، برنامه‌ریزی و صداقت همه کارکنان و استادان دانشگاه آزاد اسلامی استان خراسان رضوی، شاهد شکوفایی و اعتلای بیش از پیش نام دانشگاه آزاد اسلامی و خدمت به میهن عزیز اسلامی‌مان باشیم. مقتضی است مراتب سلام گرم و قدردانی اینجانب را به یکایک همکاران ارجمند ابلاغ فرمایید.»



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته