دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
21 شهريور 1395 - 10:49

فراخوان شانزدهمین دوره جشنواره پایان‌نامه دانشجویی

سازمان انتشارات جهاددانشگاهی باهدف ایجاد زمینه برای بروز خلاقیت‌های علمی ـ پژوهشی دانشجویان و ارج نهادن به استعدادهای برتر دانشجویی، شانزدهمین دوره پایان‌نامه سال دانشجویی را برگزار می‌کند.
کد خبر : 117294

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری آنا به نقل از روابط عمومی جهاد دانشگاهی، این جشنواره دارای سه بخش اصلی، جنبی و ویژه است. در بخش اصلی این جشنواره پایان‌نامه‌های فارغ‌التحصیلان دوره‌های کارشناسی‌ارشد و دکتری دانشگاه‌ها و حوزه‌های علمیه کشور در گروه‌های علوم انسانی، معماری و هنر پذیرفته می‌شود.


در بخش ویژه فارغ‌التحصیلان، دانشگاه‌ها می‌توانند پایان‌نامه‌ها و تحقیقات خود با موضوعات اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل، کارآفرینی و اشتغال، فن‌آوری‌های نرم و هویت‌ساز را به دبیرخانه جشنواره کتاب و پایان‌نامه سال ارائه کنند، همچنین در این بخش پایان‌نامه‌ها و پژوهش‌های دانشجویان دانشگاه استان زنجان و پایان‌نامه‌ها و پژوهش‌های دانشجویان ایرانی دانشگاه‌های خارج از کشور نیز پذیرفته می‌شود.


در بخش جنبی نیز همه پژوهش‌ها و تحقیقات انجام شده در گروه‌های علوم انسانی، معماری و هنر پذیرفته می‌شود.


پایان‌نامه‌های برگزیده و پژوهش‌های برتر، در مراسمی در یکی از دانشگاه‌های کشور و با حضور شخصیت‌های علمی ـ فرهنگی کشور معرفی و تقدیر می‌شوند و این دبیرخانه پایان‌نامه‌های برتر را به صورت کتاب چاپ می‌کند.


در این جشنواره، جوان‌ترین صاحبان پایان‌نامه‌ها در مقاطع کارشناسی‌ارشد و دکتری معرفی می‌شوند.


از جمله شرایط شرکت در جشنواره پایان‌نامه سال دانشجویی، دفاع پایان‌نامه از ابتدای سال 92 تا پایان سال 94 و ارائه گواهی از دانشگاه محل تحصیل مبنی بر تایید دفاع و نمره پایان‌نامه است و پژوهش‌های طلاب علوم دینی به شرط ارایه مدارک تعیین سطح نیز پذیرفته می‌شود.


ثبت‌نام در جشنواره از طریق سامانه اینترنتی به آدرس www.isba.ir، تا 15 مهر است.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته