دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
19 فروردين 1394 - 18:04
دعاگویی در جلسه معارفه سرپرست خبرگزاری ایسکانیوز:

پرهیز از حواشی و تقویت ماهیت علمی و پژوهشی، رویکرد اصلی دانشگاه آزاد اسلامی است

سرپرست مرکز حوزه ریاست و روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی تاکید کرد: پرهیز از حواشی و تقویت ماهیت علمی و پژوهشی، رویکرد اصلی دانشگاه آزاد اسلامی است.
کد خبر : 11723

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، محمدمصطفی دعاگویی، ظهر امروز در مراسم تکریم علی قربانی سرپرست خبرگزاری ایسکانیوز و معارفه حسین منوری که در ساختمان این خبرگزاری برگزار شد، اظهار کرد: دکتر میرزاده همواره رویکردشان پرهیز از حواشی است و معتقد هستند که دانشگاه باید رویکردهای آموزشی، پژوهشی و اقتصادی داشته باشد و همواره تاکید دارند که اگر می خواهیم این سرمایه عظیمی که در انقلاب اسلامی ایران به نام دانشگاه آزاد اسلامی ایجاد شده است را حفظ کنیم باید ماهیت اصلی دانشگاه یعنی فعالیت های علمی و پژوهشی را تقویت کنیم.


وی با بیان اینکه رویکرد تمام حوزه ها باید رویکرد آموزشی، علمی و پژوهشی باشد، افزود: یکی از علل راه اندازی مجدد ایسکانیوز خواست دکتر میرزاده در راستای شناساندن دانشگاه در جایگاه بین اللملی است که به همت آقای قربانی و تلاش همکاران ایشان، ایسکانیوز به جایگاه امروز رسیده است و من از طرف مجموعه دانشگاه آزاد اسلامی از این عزیزان قدردانی می کنم.








دعاگویی: امیدواریم که با همکاری دکتر منوری که شخصی متعلق به مجموعه دانشگاه آزاداسلامی و مورد اعتماد مجموعه است و همچنین با رویکرد و خواسته های دانشگاه آشنا بوده بتوانیم به جایگاه بالاتری دست یابیم

سرپرست مرکز حوزه ریاست و روابط عمومی، تاکید کرد: ما امروز برای ایسکانیوز در حجم رسانه ای کشور جایگاه خاصی قائل هستیم که گواه آن جایگاه نسبتا مناسب آن در ارزیابی های سایبری است.


وی افزود: امیدواریم که با همکاری دکتر منوری که شخصی متعلق به مجموعه دانشگاه آزاداسلامی و مورد اعتماد مجموعه است و همچنین با رویکرد و خواسته های دانشگاه آشنا بوده بتوانیم به جایگاه بالاتری دست یابیم.


دعاگویی با اشاره به نامگذاری امسال به نام همدلی و همزبانی گفت: مقام معظم هبری امسال را سال همدلی و همزبانی اعلام کردند، که قطعا این عناوین انتخابی به یک سال ختم نمی شود و همچون بسیاری از عناوین انتخاب شده یک استراتژی است، در همین راستا امیدواریم همکاری و همراهی ایسکانیوز با سازمان مرکزی و در نهایت مجموعه دولت ادامه داشته باشد.


سرپرست مرکز حوزه ریاست و روابط عمومی، تاکید کرد: حکم آقای قربانی مشاور رسانه ای و مسئول راه اندازی سایت ایسکانیوز بوده، که ماموریت دوم ایشان به پایان رسیده و ماموریت اول کماکان ادامه خواهد داشت.


علی قربانی مشاور رسانه‌ای دانشگاه آزاد اسلامی و مسئول راه اندازی خبرگزاری ایسکانیوز هم در این جلسه گفت: زمانی که تصمیم گرفتیم ایسکانیوز را مجددا راه اندازی کنیم یک ظرفیت و انگیزه بسیار خوبی ایجاد شد که ثمره آن امروز تبدیل شدن ایسکانیوز به یک برند رسانه ای است و ایسکانیوز امروز به یک سرمایه برای دانشگاه آزاد اسلامی تبدیل شده است.


رسیدن به سیاست ها و اهداف یک سازمان اهمیت بالایی دارد


قربانی افزود: همانطور که می دانیم افراد می آیند و می روند و هیچ موقعیتی ماندگار و ابدی نیست، آنچه قرار است ماندگار بماند نام دانشگاه آزاد اسلامی و خبرگزاری ایسکانیوز است. تغییر مدیریت امری عادی است و مهم رسیدن به سیاست ها و اهداف یک سازمان است.



وی خاطرنشان کرد: دکتر منوری شخصی علمی و آشنا به دانشگاه آزاد اسلامی است و رسانه ها به ویژه ایسکانیوز را خوب می شناسد، که امیدوارم با حضور و وجود ایشان، ایسکانیوز جهش مناسب نسبت به قبل داشته باشد.


همچنین دکتر صفریان، مدیرکل مرکز بازرسی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: همانطور که می دانید، آقای قربانی همزمان با حفظ سمت مسئولیت ایسکانیوز را به عهده گرفته بودند که با جدیت و پشتکاری که در انجام امور دارند خوشبختانه توانستند موفقیت لازم را در این رسالت به وجود آوردند.


دکتر مصدق مدیر کل امور حقوقی دانشگاه آزاد نیز در خصوص فعالیت ها و تلاش های مدیر عامل سابق خبرگزاری ایسکانیوز بیان کرد: من در طول این مدت شاهد زحمات آقای قربانی بودم، ایشان برای خبرگزاری ایسکانیوز تلاش بسیاری کرد و امروز اما حضور دکتر منوری را به فال نیک می گیریم و با توجه به تخصصی که دکتر منوری دارند امیدواریم شاهد بهبود و ارتقای هرچه بیشتر خبرگزاری باشیم .


مصدق ادامه داد: ما همچنان در خدمت آقای قربانی خواهیم بود و از نزدیک شدن او به ما در سازمان مرکزی بسیار خشنود هستیم.


جایگاه ایسکانیوز نشان دهنده مدیریت خوب و زحمت همکاران است









منوری ابراز امیدواری کرد در راستای سیاست های ابلاغی دکتر میرزاده که حیات جدیدی را به مجموعه دانشگاه آزاد اسلامی داده است، دوره جدیدی در مجموعه خبرگزاری ایسکانیوز داشته باشیم



منوری، سرپرست خبرگزاری ایسکانیوز با اشاره به زحمات و تلاش های مدیریت پیشین خبرگزاری بیان کرد: تلاش های آقای قربانی بسیار قابل تقدیر است. راه اندازی دوباره ایسکانیوز به همت آقای قربانی به خوبی انجام گرفت و همچنین بحث تثبیت و ارتقای جایگاه نیز در این دوران به خوبی در دوره مدیریت او انجام گرفت.


مدیر کل رسانه و اطلاع رسانی دانشگاه آزاد اسلامی با تقدیر از عملکرد مدیریت پیشین خبرگزاری، اظهار کرد: رساندن یک رسانه سایبری در فضای فعلی کشور به این جایگاه و رتبه در مدت زمان کم و امکانات محدود کار بسیار سختی است.


منوری در ادامه افزود: خوشحالم که دانشگاه آزاد اسلامی همچنان از زحمات و خدمات آقای قربانی بهره مند خواهد بود و این یک فرصت برای دانشگاه آزاد اسلامی است.



مدیر کل رسانه و اطلاع رسانی دانشگاه آزاد اسلامی اظهار داشت: امیدوارم که با همکاری و حسن نظری که ریاست دانشگاه به این مجموعه دارند بتوانیم مشکلات موجود را برطرف کنیم و برنامه هایی که دوستان شروع کرده اند را به پیش ببریم.


وی با اشاره به جایگاه خبرگزاری ایسکانیوز بیان کرد: این جایگاه خوب نشان دهنده مدیریت خوب و زحمت و تلاش صمیمانه همکاران ایسکانیوز است.


منوری با بیان اینکه دانشگاه آزاد اسلامی یک محصول پرافتخار برای جمهوری اسلامی ایران است، اظهار داشت: دانشگاه آزاد اسلامی یک تجربه کاملا ایرانی است و نیمی از تاریخ و سهم آموزش عالی ایران را عهده دار است.


وی ابراز امیدواری کرد در راستای سیاست های ابلاغی دکتر میرزاده که حیات جدیدی را به مجموعه دانشگاه آزاد اسلامی داده است، دوره جدیدی در مجموعه خبرگزاری ایسکانیوز داشته باشیم.


همچنین در پایان احسان مازندرانی مدیر مسئول روزنامه فرهیختگان گفت: راه اندازی یک رسانه کار بسیار دشواری است و من از نزدیک شاهد تلاش های آقای قربانی بودم، وی همانند یک کودک نوپا، ایسکانیوز را با کلیه مشکلات و سختی ها راه اندازی کرد.


مدیر مسئول روزنامه فرهیختگان افزود: امیدوارم در دوره سوم ایسکانیوز با حضور دکتر منوری شاهد پیشرفت بیش از پیش این خبرگزاری باشیم و ایسکانیوز مانند همیشه به عنوان یک رسانه درخشان در خدمت دانشگاه آزاداسلامی باشد.


شایان ذکر است، در پایان این جلسه با اهدای لوح و هدایایی از طرف مجموعه کارکنان خبرگزاری و نیز سازمان مرکزی از علی قربانی، مسئول راه اندازی خبرگزاری ایسکانیوز تقدیر شد.


انتهای پیام/

برچسب ها: علی قربانی
ارسال نظر
هلدینگ شایسته