دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
مدیرعامل سازمان زیباسازی شهر تهران خبرداد:

هنرمندان از 20 شهریور ماه المان‌های یادمانی دفاع مقدس را می‌سازند

با آغاز چهارمین سمپوزیوم مجسمه سازی دفاع مقدس، 10 هنرمند کار خود را از در عمارت عین الدوله آغاز کرده و تا 7 مهرماه فرصت دارند المان یادمانی خود را بسازند.
کد خبر : 117170

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری آنا و به نقل از روابط عمومی و اموربین الملل سازمان زیباسازی شهر تهران، مدیرعامل سازمان زیباسازی شهر تهران با اشاره با اینکه چهارمین دوره سمپوزیوم دفاع مقدس با دو متریال اجرا خواهد شد، گفت: دو جنس کار در این دوره انتخاب شده است برخی از المان ها از جنس آهن و برخی نیز از با آرماتور و گل و گچ ساخته خواهد شد.


علیزاده با اشاره با اینکه سازمان زیباسازی شهر تهران به منظور تکریم و پاسداشت ایثارگران عرصه دفاع مقدس و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، چهارمین سمپوزیوم ملی مجسمه سازی دفاع مقدس را برگزار می کند، افزود: با انتشار فراخوان طرح های رسیده از سوی هنرمندان از سوی شورای هنری مورد بررسی قرار گرفت و در نهایت 10 هنرمند حاضر برای ساخت المان یادمانی دفاع مقدس انتخاب شدند.


مدیرعامل سازمان زیباسازی شهر تهران با بیان اینکه این طرح ها می تواند دستمایه آثار خلاقانه هنری قرار گرفته و در آثار یادمانی متجلی شود، گفت: هدف سمپوزیوم چهارم، طراحی و ساخت المان های حجمی یادمانی با موضوعات مرتبط از قبیل دفاع، ایثار، شهادت، جانبازی، مقاومت است.


او با تاکید بر اینکه رشادت، جانثاری، ایثارگری، عزم و اراده آهنین رزمندگان اسلام که موجب عزت، سربلندی و غرور ملی است، در این طرح ها نمود پیدا می کند، افزود: با اتمام کار درمورد نحوه و محل قرار گیری آثار یادمانی تصمیم گیری می شود.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته