دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
19 فروردين 1394 - 17:49
رییس واحد بندرعباس:

دانشگاه آزاد اسلامی چهره فرهنگی کشور را به دنیا معرفی کرده است

رییس واحد بندرعباس از دانشگاه آزاد اسلامی به عنوان تاثیر گذارترین نهاد در مقوله ترویج فرهنگ اسلامی یاد کرد و گفت: این مجموعه به خوبی توانسته با فعالیت های چشمگیر خود در منطقه و فرا منطقه ای چهره فرهنگی کشور را به دنیا معرفی کند و توانمندی های سرمایه های انسانی را به منصه ظهور برساند.
کد خبر : 11716

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، مهدی باقری در نشست خود با کارکنان و اعضای هیات علمی این واحد دانشگاهی با تبریک بمناسبت فرا رسیدن سال نو و ولادت با سعادت دخت نبی مکرم اسلام حضرت فاطمه زهرا (س) گفت: تحقق منویات مقام معظم رهبری در زمینه سند توسعه علم و فناوری و حرکت در مسیر رشد و شکوفایی اقتصادی از جمله برنامه ها و اهداف مهم دانشگاه در سال جاری است و تلاش بر این است تا بتوانیم با رویکرد علمی و پژوهشی بر این امر فایق آییم.


وی وفاق و همدلی در بین کارکنان را رمز موفقیت این مجموعه دانست و افزود: پیشرفت و توسعه علمی در دانشگاه بیانگر همدلی و هم زبانی مسؤولان و کارکنان در راستای پیشبرد اهداف جامعه و کشور است که بر هیچ کس پوشیده و غیر قابل کتمان نیز نیست.


رییس واحد بندر عباس از کاهش 12 درصدی وابستگی به شهریه دانشجویان در سال 93 یاد کرد و گفت: با برنامه ریزی دقیق و با استفاده از ظرفیت های موجود توانستیم پیشرفت قابل ملاحظه ای در این راه داشته باشیم وبا هم فکری و تعمق تحقق و پژوهش گام بلندی در این زمینه برداریم.


این مقام مسئول پیرو منویات مقام معظم رهبری در خصوص نام گذاری سال به هم زبانی و هم دلی دولت و ملت گفت:تحقق این شعار موجب می شود تا سرمایه های اجتماعی و ملی در مسیر توسعه قرار گیرد و عدالت محوری در جامعه حکم فرما باشد.


وی اهتمام هر چه بیشتر مسئولان و کارکنان در تحقق منویات رهبری در دانشگاه را خواستار شد و اظهار کرد: امروز بیش از پیش نگاه دنیا به کشور ما دوخته شده است و ما باید با رهنمود های رهبر معظم انقلاب به تلاش های خود ادامه دهیم و آینده روشنی پیش روی خود قرار دهیم.


رییس واحد بندرعباس، موفقیت تیم مذاکره هسته ای مقابل ابرقدرت های دنیا را نشانگر قدرت ایران اسلامی در عرصه های بین المللی دانست و افزود: ایران هراسی که امروز در دل دشمنان نظام افتاده است ،حاصل تلاش و ایستادگی دربرابر تحریم ها و پیشرفت داخلی است.


باقری از زحمات بی وقفه کارکنان و اساتید بخصوص آنهایی که در نهادینه کردن این دانشگاه تلاش های مضاعفی داشتند تشکر و قدر دانی کرد.


انتهای پیام/

برچسب ها: مهدی باقری
ارسال نظر
هلدینگ شایسته