دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
20 شهريور 1395 - 15:57
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی دزفول خبر داد:

پرونده مرگ یک زن حین آنژیوگرافی قلب، روی میز کمیته مرگ دانشگاه دزفول

در پی مرگ یک بیمار حین آنژیوگرافی قلب در بیمارستان دزفول، معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی تهران عنوان کرد: علت مرگ این زن در حال بررسی بوده و پرونده مرگ وی در کمیته مرگ دانشگاه علوم پزشکی دزفول در دست پیگیری است تا علت آن دقیقا مشخص شود.
کد خبر : 117119

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری آنا، اخباری مبنی بر فوت یک خانم 44 ساله حین تصویربرداری از عروق قلبی در بیمارستان دزفول در فضای مجازی منتشر شد که دکتر مهرداد کلانتریان در واکنش به این خبر، گفت: بانویی 44 ساله که هفته گذشته برای تصویربرداری از عروق قلبی به بیمارستان دزفول مراجعه کرده بود بعد از شروع عملیات آنژیو بدحال شد و با وجود تلاش تیم احیا از جمله پزشکان فوق تخصص قلب و بیهوشی، جان باخت.


وی اظهار کرد: علت مرگ این زن در حال بررسی بوده و پرونده مرگ وی در کمیته مرگ دانشگاه علوم پزشکی دزفول در دست پیگیری است تا علت مرگ وی دقیقا مشخص شود.


معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی دزفول ضمن عرض تسلیت به خانواده و بازماندگان متوفی افزود: تا تعیین علت دقیق مرگ این زن در کمیته مرگ دانشگاه علوم پزشکی دزفول، هر گونه اظهار نظر و گمانه زنی در خصوص این حادثه مورد تایید نیست.


دکتر کلانتریان همچنین در خصوص بیمار مسنی که همان روز زیر دستگاه آنژیوگرافی در بیمارستان دزفول بد حال شده و به بخش آی سی یو منتقل شده است گفت: حال عمومی این مرد بیمار خوب بوده ضمن اینکه پرونده‌ای نیز در این رابطه تشکیل شده و در دست بررسی برای تعیین علت بدحالی وی حین آنژیوگرافی است.


وی اظهار کرد: حادثه خاص دیگری هنگام عمل آنژیوگرافی در بیمارستان بزرگ دزفول رخ نداده است.


انتهای پیام/

برچسب ها: آنژیوگرافی
ارسال نظر
هلدینگ شایسته