دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

نمایش و تحلیل «کشتی‌گیر» در کارگاه تحلیل فیلم ارسباران

فیلم سینمایی «کشتی‌گیر» (The Wrestler) عصر فردا (پنجشنبه 20 فروردین ماه) در کارگاه تحلیل فیلم ارسباران نمایش داده و توسط کوروش جاهد نقد و بررسی می‌شود.
کد خبر : 11707

به گزارش خبرنگار فرهنگی آنا فیلم «کشتی‌گیر» (The Wrestler) ساخته دارن آرونوفسکی در سال 2008 است که بازیگرانی همچون میکی رورک، ماریسا تومی و ایوان ریچل وود در آن به ایفای نقش پرداخته‌اند.


این فیلم که جایزه شیر طلایی شصت و پنجمین جشنواره فیلم ونیز را کسب کرده است، درباره کشتی گیر میان‌سالی است که در آستانه بازنشستگی از ورزش کشتی دچار بحران‌های روحی شده و با محیط اطراف دچار چالش‌هایی می‌شود.


«رندی رابینسون» (میکی رورک) کشتی گیر پا به سن گذاشته و بیماری است که پس از سال‌ها دوری از ورزش، به دلیل مشکلات جسمی، برای آخرین بار پا به میدان نبرد می‌گذارد تا با حریف قدیمی‌اش (ارنست میلر) مبارزه کند؛ مبارزه‌ای که ممکن است به قیمت جانش تمام شود.


او کشتی - کچ- گیر حرفه‌ای پا به سن گذاشته و بیماری است که در دهه 80 یکی از نام آشناترین‌های این رشته بوده، دارای استایلی خاص و حتی بازی کامپیوتری مخصوص خودش، اما بعد از 20 سال دیگر آن ابهت خاص خود را از دست داده و برای گذران زندگی در سوپر مارکتی کار می‌کند و آخر هفته‌ها در سالن‌های کوچک هنوز کشتی می‌گیرد. رندی که دچار بیماری قلبی است پس از سال‌ها دوری از ورزش تصمیم می‌گیرد سر وسامانی به زندگی خود بدهد و دوباره با دختر فراموش شده‌اش ارتباط برقرار کند. او برای آخرین بار پا به میدان نبرد می‌گذارد تا با حریف قدیمی‌اش (ارنست میلر) مبارزه کند؛ مبارزه‌ای که ممکن است به قیمت جانش تمام شود.


دارن آرونوفسکی به همراه اسکات فرانکلین تهیه‌کنندگی این فیلم را بر عهده داشته‌اند. روبرت دی سیگال نویسنده این فیلم 105 دقیقه‌ای است و کلینت منسل موسیقی آن را ساخته است.


«کشتی گیر» چهارمین فیلم بلند کارگردانی متفاوت به نام دارن آرنوفسکی است. آرنوفسکی که در کارنامه خود شاهکارهایی مانند «پی» و «مرثیه‌ای برای یک رویا» و «مشت زن» را دارد، این بار دست به فیلم رئالی زده تا استعداد خود را در این تیپ نیز به نمایش بگذارد.


انتهای پیام/

برچسب ها: کشتی‌گیر
ارسال نظر
نظرات بینندگان ۰ نظر
محمد
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
جمعه ۲۷ مهر ۱۳۹۷ - ۱۷:۳۴
۰
سلام.مشت زن؟؟؟؟؟؟؟
خوبی؟چه خبر؟
موفق باشید
قالیشویی ادیب