دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
20 شهريور 1395 - 08:44

انتشار «انتخاب آزاد» از سوی روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی یزد

ماهنامه خبری، فرهنگی انتخاب آزاد، ویژه‌نامه هدایت تحصیلی داوطلبان ورود به دانشگاه آزاد اسلامی یزد منتشر شد.
کد خبر : 116914

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، ویژه‌نامه هدایت تحصیلی داوطلبان ورود به دانشگاه آزاد اسلامی یزد با نام انتخاب آزاد در 24 صفحه به قلم شهرام شریفی مقدم و طراحی و صفحه آرایی محسن اقبالی از کارشناسان روابط عمومی واحد یزد تهیه و منتشر شد.


در این ویژه‌نامه مختصری از شهر یزد، سخن دکتر معصومه طباطبایی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان یزد، بخش پژوهش و معرفی امکانات و خدمات جذاب این حوزه، راهکارهای پرداخت شهریه، برتری دانشگاه آزاد اسلامی یزد نسبت به سایر مراکز آموزش عالی در حوزه آموزش، تربیت بدنی و افتخارات ورزشی، خدمات فرهنگی و دانشجویی و معرفی رشته‌های موجود دانشگاه در همه مقاطع تحصیلی به چشم می‌خورد.


از بخش ویژه تنظیم شده در این ویژه‌نامه تحصیلی می‌توان به معرفی دانشکده پزشکی و بیمارستان شاه‌ولی برای ادامه تحصیل در حوزه سلامت و به کارگیری تصاویر زیبا از امکانات و تجهیزات آزمایشگاهی و محیط فیزیکی دانشگاه نام برد.


شهرام شریفی مقدم نویسنده این نشریه هدف از نگارش و گردآوری این نشریه را تبیین خدمات برتر دانشگاه و معرفی آن به دانشجویان و علاقه مندان به ادامه تحصیل در مجموعه دانشگاه آزاد اسلامی یزد ذکر کرد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته