دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
19 شهريور 1395 - 13:30
در گفت‌وگو با آنا

هادی: با قدرت کار می‌کنم تا به المپیک بعدی برسم/ در رقابت‌های جهانی خواهم درخشید

آزادکارسنگین‌وزن ایران گفت: به عنوان کشتی‌گیر ملی‌پوش نیاز به منبعی داریم تا هزینه‌های‌مان را تامین کنیم.
کد خبر : 116866

‌پرویز هادی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی آنا، در خصوص فشارهایی که برگزاری رقابت‌های لیگ به کشتی‌‌گیران می‌آورد، گفت: «من پیش از این هم به این مسئله اشاره کرده بودم اما دوستان نمی‌خواهند بچه‌های کشتی‌گیر بتوانند بدون مشکل و البته با کیفیت بیشتری کشتی بگیرند.»


او در مورد اینکه اعلام کرده بود اگر به پول نیاز نداشت،‌ در لیگ کشتی نمی‌گرفت، تصریح کرد: «اینکه ما در مدت زمان کوناهی یک دوره رقابت‌های لیگ را برگزار می‌کنیم بدون شک به کشتی‌گیران لطمه می‌زند و ممکن است مصدومیت‌های سختی ایجاد شود. من گفتم در این شرایط فشرده‌ای که رقابت‌ها دارد، ناچارم به دلیل نیاز مالی کشتی بگیرم وگرنه کشتی‌گرفتن و در جریان مسابقه بودن برای هر کشتی‌گیری لازم است. بالاخره ما به عنوان کشتی‌گیر ملی‌پوش نیاز به منبعی داریم تا هزینه‌های‌مان را تامین کنیم. در این میان باید از مسئولان تیم بیمه رازی تشکر کنم که پول خوبی به کشتی‌گیران مطرح می‌دهد و تنها تیمی است که کمک کرده است تا بچه‌های کشتی‌گیر بدون مشکل زندگی کنند.»


هادی در مورد غیبت خود در المپیک ریو بیان داشت: «در مورد چیزی که گذشته حرفی نمی‌زنم. من هنوز فرصت دارم تا در المپیک بعدی شرکت کنم و هدفم این است که با تمرینات خوب و حفظ آمادگی‌ام در چهار سال پیش رو بتوانم نماینده خوبی برای کشتی کشورم باشم. سعی خواهم کرد طبق برنامه‌ریزی جلو بروم تا مشکلی برای حضور در آن رقابت‌ها نداشته باشم. حالا که در کشتی ایران برای خودم نام و عنوانی کسب کرده‌ام باید با حفظ آن با قدرت به آرزویم برسم و فرصت حضور در بازی‌های المپیک را کسب کنم.»


وی خاطرنشان کرد: «یادآوری خاطرات تلخ گذشته جز اینکه تمرکزم را به هم بریزد فایده‌ای ندارد. هر چه بوده گذشته و مهم این است که بعد از این به گونه‌ای عمل کنم که اجازه ندهم هیچ کشتی‌گیری جایم را بگیرد. هر قدر با قدرت و آماده‌تر عمل کنم شانس اینکه نفر اول کشتی آزاد در وزن خودم باشم را بالا می‌برم.»


او تاکید کرد: «الان مهم‌ترین هدفم آن است که بتوانم نماینده کشورم در رقابت‌های جهانی باشم و با درخشش در آن مسابقات ارزش‌های خودم را ثابت کنم. می‌دانم کار سختی پیش رویم است اما برای رسیدن به عنوان بزرگ باید تلاش فراوانی کرد.»



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته