دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
19 شهريور 1395 - 10:12

بازدید وزیر بهداشت از پروژه‌های دانشگاه علوم پزشکی شاهرود

وزیر بهداشت در سفر خود به شاهرود از چند پروژه دانشگاه علوم پزشکی این شهرستان بازدید کرد.
کد خبر : 116796

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری آنا از وزارت بهداشت،‌ سید حسن هاشمی با حضور در بیمارستان امام حسین(ع) شاهرود از پروژه توسعه بیمارستان شامل زیر زمین غربالگری سرطان با زیربنای ۵۷۵ مترمربع و اعتبار یک میلیارد و ۲۰۰میلیون ریال، طبقه همکف بلوک‌های زایمانی با زیر بنای ۸۵۰مترمربع و با اعتباری معادل هشت میلیارد و ۱۰۰میلیون ریال بازدید کرد.


وزیر بهداشت در این سفر از پروژه ساختمان اورژانس امام حسین (ع) و بخش‌های آن شامل رادیوگرافی، معاینه عمومی، سی پی آر و تخت بستری نیز بازدید کرد. این پروژه با زیر بنای سه هزار و ۴۰۰مترمربع و با اعتبار ۳۰میلیارد ریال از محل اعتبارات ملی و گنجایش ۷۲تخت اورژانس احداث شده است.


هاشمی همچنین از پروژه احداث پلی کلینیک تخصصی و فوق تخصصی دانشگاه علوم پزشکی شاهرود در مرکز آموزشی، پژوهشی و درمانی امام حسین(ع) با زیربنای معادل دو هزار و چهارصد مترمربع شامل داروخانه، آزمایشگاه، سونوگرافی، رادیولوژی، تزریقات، اتاق پزشک متخصص، اتاق مشاوره، نمازخانه، کلینیک روان شناسی و پوست بازدید کرد.


وی از روند اجرای پروژه بخش جراحی قلب و آنژیوگرافی مرکز آموزشی، پژوهشی و درمانی امام حسین(ع) با زیر بنای سه هزار و ۵۰۰ متر مربع نیز بازدید کرد.


همچنین این پروژه شامل دو اتاق عمل قلب باز، آنژیوگرافی، مجهز به ۱۹ تخت آی. سی. یو و اورژانس قلب، موتورخانه است که از محل اعتبارات ملی ساخته می‌شود.


انتهای پیام/

برچسب ها: حسن هاشمی
ارسال نظر
قالیشویی ادیب