دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
19 فروردين 1394 - 16:35
کردرستمی در گفتگو با آنا:

رفع دغدغه‌های دانشجویان از مصادیق بارز همدلی و همزبانی است

رئیس واحد لاهیجان گفت: رسیدگی دلسوزانه به امور ارباب رجوع بخصوص دانشجویان و رفع دغدغه‌های به حق آنان از مصادیق بارز همدلی و همزبانی است.
کد خبر : 11678

سهراب کردرستمی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری آنا با توجه به آیه ۱۰۳ سوره مبارکه آل عمران اظهار کرد: خداوند متعال همگان را به چنگ زدن به ریسمان محکم الهی و پراکنده نشدن از حول این محور دعوت می‌کند و در ادامه آیه نیز به انس و الفت بین قلوب، که در واقع تجلی معنای همدلی و همزبانی است، دعوت می کند.


رئیس واحد لاهیجان با توجه به اشراف و نگاه حکیمانه و هوشمندانه مقام معظم رهبری در نامگذاری امسال به نام «دولت و ملت، همدلی و همزبانی» افزود: ما مسئولان به عنوان بخشی از بدنه فرهیخته جامعه باید با سرلوحه قرار دادن معارف عمیق قرآن کریم و منویات مقام عظمای ولایت و همچنین سیاستهای عالی دانشگاه، معنای واقعی همدلی و همزبانی را در تمامی عرصه‌ها به منصه ظهور برسانیم.


کرد رستمی با بیان این نکته که حضرت امام (ره) همواره از مردم به عنوان ولی نعمت مسئولان یاد می‌کردند، ادامه داد: دانشگاه آزاد اسلامی که با سرمایه معنوی ایشان، حمایت های مقام معظم رهبری، درایت آیت الله هاشمی رفسنجانی، مدیریت کم نظیر دکتر جاسبی، هدایت‌های مدبرانه دکتر میرزاده و همراهی دولت تدبیر و امید به یک شجره طیبه تبدیل شده است، انشاءالله به لطف خدا پیشتاز در تحقق شعار امسال خواهد بود.


رئیس واحد لاهیجان از دانشجویان به عنوان ولی نعمت‌های دانشگاه نام برد و ابراز امیدواری کرد: با همدلی و همزبانی هر چه بیشتر مسئولان دانشگاه، برای رسیدگی دلسوزانه به امور ارباب رجوع بخصوص دانشجویان گرامی و رفع دغدغه‌های به حق آنان گام های موثرتری برداشته و همگان برای تحقق شعار امسال و پیشبرد اهداف مقدس دانشگاه کوشا خواهیم بود.


به گزارش آنا، دانشگاه آزاد اسلامی واحد لاهیجان در ۷ آذر ۱۳۶۷ با راه اندازی چند رشته کار‌شناسی شروع به کار کرد و اکنون پس از گذشت بیش از ربع قرن با دارا بودن امکاناتی کم نظیر به عنوان نگینی درخشان و دومین مرکز علمی بزرگ در استان گیلان، پذیرای مشتاقان علم و دانش در مقاطع دکتری، کار‌شناسی ارشد، کار‌شناسی و کاردانی است.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته