دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
رییس رسانه ملی در حاشیه سفر به ارومیه:

زمینه سازی اقتصاد مقاومتی وظیفه صدا و سیماست

رییس رسانه ملی در حاشیه نشست «رشد و تعالی مراکز استان های صدا و سیما» گفتمان و زمینه سازی اقتصاد مقاومتی را یکی از مهم ترین وظایف سازمان صدا و سیما توصیف کرد.
کد خبر : 116750

به گزارش گروه فرهنگی آنا، عبدالعلی علی عسگری رئیس سازمان صدا و سیما در حاشیه نشست رشد و تعالی مراکز استان های صدا و سیما توضیح داد: گفتمان سازی و زمینه سازی برای اجرای اقتصاد مقاومتی از مهم ترین وظایف سازمان صدا و سیماست و خوشبختانه در این مدت هم با دولت تعامل و همکاری مطلوبی وجود دارد. به هر حال سازمان صدا و سیما با همه توان برای تحقق شعار اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل و منویات رهبر معظم انقلاب در این خصوص تلاش می کند و تبلیغ برای تحقق این هدف را وظیفه خود می داند.


رئیس رسانه ملی گفت: برای تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی با دولت تعامل خوبی داریم ضمن این که در استان ها نیز مدیران صدا و سیمای مراکز استان ها در این رابطه فعال هستند.


وی با اشاره به نشست رشد و تعالی مراکز استان های صدا و سیما بیان کرد: تبادل فکر و اندیشه و بررسی راه های ابتکار و خلاقیت در زمینه رشد رسانه های استانی از اهداف شرکت در این نشست است. به هر حال تصمیمات مهمی که در جلسه امروز اتخاذ می شود که امیدوارم به نفع رشد و تعالی مردم آذربایجان غربی باشد.


نخستین نشست رشد و تعالی مراکز استان های صدا و سیما از چهارشنبه ۱۷ شهریور با هدف ارتقای برنامه سازی و تقویت نگرش حرفه ای در مراکز استانی در ارومیه آغاز به کار کرده است.



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته