دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
18 شهريور 1395 - 14:50
درگفت‌وگو با آنا

حسن‌زاده : از بازی اول باید آماده باشیم/ به حاشیه‌ها فکر نمی‌کنیم

کاپیتان تیم ملی فوتسال گفت: فوتسال خیلی پیشرفت کرده و در جام‌جهانی هیچ تیمی به تیم دیگر رحم نمی‌کند.
کد خبر : 116746

علی‌‌اصغر حسن‌زاده درگفت‌وگو با خبرنگار ورزشی آنا، درباره رقابت‌های جام‌حهانی کلمبیا گفت:‌ «برخلاف بسیاری از کسانی که معتقدند ایران در گروه بسیار خوبی قرار گرفته و برای صعود به مرحله نیمه نهایی کار آسانی پیش رو دارد، نظرم این است که ما کار بسیار دشواری پیش رو داریم. ما در بازی اول باید با اسپانیا تیم دوم رنکینگ جهانی بازی کنیم که بازی بسیار سختی است. این موضوع نشان می‌دهد که باید از همان بازی اول آماده باشیم.»


وی افزود: «فوتسال خیلی پیشرفت کرده و در جام‌جهانی هیچ تیمی به تیم دیگر رحم نمی‌کند. ما کار واقعا دشواری برای صعود به مرحله بعدی داریم و برابر تیم‌های آذربایجان و مراکش باید بهترین بازی خود را انجام دهیم. اسپانیا هم که جای خودش را دارد و برای همین برای حضور در مرحله بعد باید تلاش و دقت زیادی داشته باشیم.»


کاپیتان تیم ملی فوتسال درباره کمبود دیدارهای تدارکاتی گفت: «این موضوع مسلما به تیم ضربه می‌زند اما ما تلاش می کنیم به نکات منفی فکر نکنیم. بچه‌‌ها سعی کردند تا در طول تمرینات به هماهنگی مورد نظر برسند. ما زمان را از دست دادیم و دیگر فرصتی که گذشت، برنمی‌گردد. ما در رقابت‌های لیگ سعی کردیم که شناخت کافی از بازی همدیگر پیدا کنیم و امیدوارم که در رقابت‌های جام جهانی بتوانیم هماهنگ و یکدست بازی کنیم.»


او درباره اینکه از لباس‌های تیم ملی فوتسال گلایه شده است، عنوان کرد: «به نظرم پرداختن به چنین موضوع‌هایی حاشیه است. باید یکسری کارها برای ما انجام می‌شده که برخی از آنها عملی نشده است. اگر بخواهیم تمرکزمان را به خاطر این اتفاقات به‌هم بریزم به تیم ملی فوتسال ظلم کرده‌ایم. من ترجیح می‌دهم از زحماتی که کشیده شده، تشکر کنم. مسلما کسانی که می‌توانستند به ما کمک کنند، خودشان دوست داشته‌اند با ما همکاری بیشتری داشته باشند، اما شرایط برای‌شان فراهم نشده است.»


حسن‌زاده در مورد اینکه حسین شمس او را بهترین بازیکن تیم ملی فوتسال معرفی کرده، بیان داشت: «از این مربی بزرگ تشکر می‌کنم اما ترجیح می دهم چنین مسائلی در شرایط کنونی مطرح نشود. ما یک تیم هستیم که همه برای موفقیت فوتسال کشورمان تلاش می کنیم و یقین دارم که هیچ‌کدام از ملی‌پوشان درون زمین کم کاری نمی‌کنند و تلاش می کنند تا بهترین بازی خود را به نمایش بگذارند. بهتر است مقایسه‌ای صورت نگیرد تا بچه‌ها با جان و دل در خدمت تیم ملی فوتسال باشند هدف ما موفقیت در جام جهانی کلمبیا است و با تلاش همه بازیکنان می‌توانیم به نتایج خوب و قابل‌قبولی برسیم.»


انتهای پیام/

برچسب ها: تیم ملی فوتسال
ارسال نظر
هلدینگ شایسته