دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
18 شهريور 1395 - 13:07

فردا، راهپیمایی سراسری نمازگزاران جمعه علیه آل سعود و آل خلیفه

راهپیمایی سراسری محکومیت علیه جنایات رژیم دیکتاتور آل سعود و آل خلیفه فردا در بیش از 850 میعادگاه نماز جمعه با فریاد «مرگ بر آل سعود» و «آل خلیفه» برگزار می شود.
کد خبر : 116724

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری آنا، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در پی فرمایش رهبر معظم انقلاب در محکومیت آل سعود و در سالگرد کشتار حجاج بی گناه و گرامیداشت شهدای منا و به دنبال جنایات ددمنشانه آل خلیفه ، در سرکوب وحشیانۀ مردم مظلوم بحرین و برگزاری سلسله جلسات دادگاه نمایشی و در آستانه صدور حکم فرمایشی علیه رهبر بزرگ جنبش اسلامی بحرین آیت الله شیخ عیسی قاسم ، ضمن محکومیت شدید این اقدامات اطلاعیه ای منتشر کرد.


شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در این اطلاعیه اعلام کرد: جمعه این هفته ،- 19 شهریور ماه - پس از اقامه نماز جمعه مراسم راهپیمایی سراسری محکومیت علیه جنایات خصمانه رژیم دیکتاتور آل سعود و آل خلیفه و پشتیبانی از جنبش اسلامی مردم مظلوم بحرین و حمایت از رهبری و مرجعیت بزرگ دینی بحرین آیت الله شیخ عیسی قاسم و گرامیداشت یاد شهدای منا در سراسر کشور و در بیش از 850 میعادگاه نماز جمعه برگزار خواهد شد.


این شورا در این اطلاعیه تاکید کرد: مردم شجاع و مؤمن ایران اسلامی با حضور گسترده و پرشور ، اعتراض و خشم انقلابی و نفرت و انزجار خود را از این اقدامات غیر انسانی وضد حقوق بشری اعلام کرده و مرگ بر آل سعود و آل خلیفه را فریاد خواهند زد.


شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی‌، ضمن دعوت از ملت بزرگ ، انقلابی و بصیر ایران اسلامی خواست تا با حضور حماسی و انقلابی خود در این مراسم سراسر کشور که پس از نماز جمعه برگزار می شود ، حضور حماسی یابند .


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته