دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
18 شهريور 1395 - 12:44

نشست کارگروه استانداران منطقه 2 کشور در یاسوج آغاز شد

نشست کارگروه یک روزه استانداران منطقه 2 کشور با حضور معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت کشور روز پنجشنبه در یاسوج مرکز استان کهگیلویه و بویر احمد آغاز شد.
کد خبر : 116710

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری آنا، معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کهگیلویه و بویراحمد در حاشیه نشست این کارگروه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا گفت: با توجه به ماهیت، حجم و گستردگی وظایف وزارت کشور در ابعاد مختلف، اینگونه کارگروه ها نقش تاثیرگذاری در اجرای سیاست‌‌های عمومی دولت دارد.


مجید محنایی اظهار کرد: برای تحقق برنامه‌های دولت با رویکرد توسعه منطقه‌ایاین کارگروه‌ها تشکیل و نشست‌های آن به صورت دوره‌ای برگزار می‌شود.


وی بیان کرد: استانداران و معاونان هماهنگی امور اقتصادی استانداری‌های فارس، چهارمحال و بختیاری، اصفهان، بوشهر، هرمزگان و کهگیلویه و بویراحمد در این کارگروه حضور دارند.


معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: موضوع‌های اساسی از قبیل شناسایی وظایف قابل واگذاری از ستاد دستگاه‌های اجرایی به واحدهای استانی، دستورالعمل تشکیل کارگروه توسعه مدیریت استانداری‌ها، چارت جدید سازمانی استانداری‌ها و شرح وظایف مطرح در این کارگروه یک روزه مورد بحث و تبادل نظر قرار می‌گیرد.


محنایی ابراز داشت: اهداف اصلی تشکیل این کارگروه شامل تعامل بین ستاد و مناطق، وحدت رویه در اجرای قوانین و مقررات، هماهنگی در اجرای سیاست‌های عمومی دولت، استفاده بهینه از تجارب استانها، هم اندیشی در زمینه مسائل مهم منطقه‌ای و تقویت نقش استان‌ها در تصمیم‌گیری‌های ملی و استانی و تبادل تجربیات بخش از برنامه‌هاست.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته