دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
18 شهريور 1395 - 11:49
پست اینستاگرامی قالیباف درباره حادثه مترو کیانشهر؛

هیات بررسی فورا علت حادثه کیانشهر را مشخص کند

شهردار تهران گفت: هرچند این فقدانها، قابل جبران نیست. هیات بررسی موظفند هر چه زودتر علت این اتفاق را بیابند و برای جلوگیری از اتفاقات مشابه از هیچ کاری فروگذار نکنند.
کد خبر : 116684

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری آنا، محمدباقر قالیباف در صفحه اینستاگرام خود درباره حادثه شب گذشته در متروی کیانشهر نوشت: «برای امنیت، رونق و آبادانی شهرمان، عده‌ای شبانه روز مشغول کارند. رفتگران و آتش نشانان و کارگران و مهندسان.


زیر پوست همین شهر بزرگ، مهندسان و کارگرانی با غیرت شبانه‌روز در حال کار و تلاشند. مجاهدتی که ما اغلب از نتایج لذت‌بخشش بهره‌مند می‌شویم و لحظات سختش را هیچ گاه لمس نمی‌کنیم.


دیروز چهار کارگر شریف در حادثه‌ای در کارگاه متروی کیانشهر، جانشان را از دست دادند و تعدادی دیگر نیز مجروح شدند. از خداوند بزرگ برای‌ درگذشتگان طلب آمرزش می‌کنم و امیدوارم مجروحان این حادثه سریعتر بهبود یابند. دوستان من در شهرداری در تلاش برای رسیدگی همه جانبه به بازماندگان و مجروحان این حادثه هستند، هرچند این فقدانها، قابل جبران نیست. هیات بررسی موظفند هر چه زودتر علت این اتفاق را بیابند و برای جلوگیری از اتفاقات مشابه از هیچ کاری فروگذار نکنند.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب