دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
19 فروردين 1394 - 14:57

حجت‌الاسلام همتی: در پرتو همدلی و همزبانی به اهداف بلند نظام می‌رسیم

مسئول نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان ایلام با توجه به نامگذاری سال 94 با عنوان سال «دولت و ملت همدلی و همزبانی » گفت: در پرتوی همدلی و همزبانی به اهداف بلند نظام مقدس جمهوری اسلامی می رسیم.
کد خبر : 11665

به گزارش خبرنگار آنا، حجت الاسلام مهدی همتی در دیدار نوروزی مسئولان دانشگاه آزاد اسلامی واحد ایلام با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام، اظهار کرد: موفقیت ها و دستاورد های واحد ایلام در زمینه علمی، پژوهشی، فرهنگی و آموزشی در سایه همدلی و همراهی و تعامل سازنده نهاد رهبری و رئیس دانشگاه ومعاونت هماهنگی استان صورت گرفته است.


وی گفت: در زمینه دانش افزایی دانشگاه آزاد اسلامی واحد ایلام در سال گذشته واحد برتر کشور بوده است به طوری که در طرح ضیافت اندیشه این واحد دانشگاهی برترین واحد در بین دانشگاه های آزاد اسلامی و دانشگاه های ملی سراسر کشور بوده و این مهم با همکاری و همراهی رئیس واحد تحقق یافته است.


مسئول نهاد رهبری در دانشگاه های آزاد اسلامی استان ایلام گفت: بیانات مقام معظم رهبری سرلوحه دانشگاه آزاد اسلامی واحد ایلام قرار دارد و امروز این واحد دانشگاهی یکی از فعالترین مراکز آموزشی و علمی استان محسوب می شود.


انتهای پیام/

برچسب ها: ایلام واحد ایلام
ارسال نظر
هلدینگ شایسته