دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
18 شهريور 1395 - 12:35
فرمانده منطقه انتظامی نجف آباد خواستار شد

برنامه‌ریزی دانشگاه آزاد اسلامی برای ایجاد فرصت‌های آموزشی در راستای کاهش آسیب های اجتماعی

در آستانه سال تحصیلی جدید، مهران مجلسی با محمد رضا خدادوست فرمانده منطقه انتظامی شهرستان نجف آباد دیدار و گفت و گو کرد. خدادوست در این دیدار افزون بر آمادگی نهاد متبوع خود خواستار برنامه‌ریزی دانشگاه آزاد اسلامی برای ایجاد فرصت‌های آموزشی در راستای کاهش آسیب های اجتماعی شد.
کد خبر : 116605

به گزارش خبرنگار آنا از نجف آباد، در این دیدار سرهنگ محمدرضا خدادوست، فرمانده انتظامی شهرستان نجف آباد که به همراه معاونت اجتماعی، رئیس حفاظت اطلاعات و رئیس آماد و پشتیبانی این فرماندهی حضور داشتند، در مورد شیوه های ارتباط موثر و کارآمد دانشگاه آزاد اسلامی نجف آباد و نیروی انتظامی بحث و تبادل نظر کردند.



خدادوست نسبت به ارائه آموزش به دانشجویان در خصوص کاهش آسیب های اجتماعی، عوارض و عواقب سوء مصرف مواد روانگردان و آشنا ساختن دانشجویان با چالش های فضای مجازی اعلام آمادگی کرد و خواستار هماهنگی و برنامه ریزی دانشگاه برای ایجاد فرصت های آموزشی در این زمینه شد.


دکتر مجلسی رئیس واحد نجف آباد هم با تشکر از حضور فرماندهی انتظامی شهرستان نجف آباد در دانشگاه، برگزاری جلسات آموزشی در خصوص موارد امنیتی برای دانشجویان را بسیار مفید دانست و تعامل همه جانبه و کار آمد بین دانشگاه و نیروی انتظامی را برای خانواده ها، دانشجویان، دانشگاه و نیروی انتظامی مثمر خواند.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته