دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
17 شهريور 1395 - 15:28

آویز طلای مسابقات جهانی هنرهای رزمی بر گردن کوراش‌کار واحد بجنورد

مصطفی دلیریان دانشجوی تربیت بدنی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بجنورد گردن آویز طلای نخستین دوره مسابقات جهانی هنرهای رزمی را از آن خود کرد.
کد خبر : 116520

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، در اولین دوره رقابت‌های کوراش مسابقات جهانی هنرهای رزمی که به میزبانی شهر چیونگ‌جوی کره جنوبی برگزار شد، تیم جمهوری اسلامی ایران با 6 مدال طلا و یک مدال برنز مقتدرانه سکوی قهرمانی نخستین دوره رقابت های کوراش مسابقات جهانی هنرهای رزمی را از آن خود کردند و تیم های کره جنوبی و چین تایپه به ترتیب در جایگاه دوم و سوم قرار گرفتند.


دلیریان دانشجوی کارشناسی تربیت بدنی واحد بجنورد در وزن 66 کیلوگرم توانست با غلبه بر رقبای خود مدال طلای نخستین دوره رقابت‌های کوراش مسابقات جهانی هنرهای رزمی را از آن خود کند.


در نخستین دوره رقابت‌های کوراش نمایندگانی از 12 کشور ایران، کره جنوبی، چین تایپه، ویتنام، ازبکستان، هنگ کنگ، هند، نیجریه، آفریقای جنوبی، سنگاپور لبنان و مالزی حضور داشتند که نمایندگان شایسته خراسان شمالی با کسب 6 مدال طلا پرچم جمهوری اسلامی ایران را به احتزاز درآوردند و توانستند سرود ملی کشورمان را در خاک کره جنوبی طنین‌انداز کنند.


در این دوره از مسابقات بهزاد وحدانی در 60کیلوگرم، مصطفی دلیریان در 66 کیلوگرم، مجتبی باغچقی در 81 کیلوگرم، یونس ولی زاده در 90کیلوگرم، مسلم نوری در 100کیلوگرم و سعید قاسمی در 100+ کیلوگرم از استان خراسان شمالی مدال طلا و محمد آبرومند در 73کیلوگرم از خراسان رضوی مدال برنز را برای جمهوری اسلامی ایران به ارمغان آوردند.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته