دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

«کابوس شب نیمه تابستان» ویژه عکاسان به صحنه می‌رود

نمایش «کابوس شب نیمه تابستان» به کارگردانی شکوفه طاهری در نخستین اجرای خود میزبان عکاسان می‌شود.
کد خبر : 116511

به گزارش گروه فرهنگی آنا و به نقل از روبط عمومی گروه، نمایش «کابوس شب نیمه تابستان» که نوشته مهدی اسدزاده و براساس طرحی از نیما دهقانی به کارگردانی شکوفه طاهری است که از 21 شهریورماه در سالن استاد انتظامی به صحنه می‌رود. این نمایش در نخستین اجرای خود میزبان عکاسان رسانه‌های رسمی و انجمن عکاسان خانه تئاتر می‌شود.


عرفان ابراهیمی، ابراهیم عزیزی، میسا مولوی، پرهام یدالهی بازیگران این نمایش‌اند. همچنین محمد نوری آزاد مدیر صحنه، شاهین امامی پارسا دستیار کارگردان، ثمین سالک گریم، پژمان تک دهقان طراح گرافیک، البرز تیمورزاده عکاس، مهرانگیز قهرمانی مشاور رسانه، امیر قالیچی تبلیغات مجازی دیگر عوامل اجرایی این نمایش‌اند.


این نمایش سال 93 به مدت 5 شب در کارگاه نمایش با عنوان «رویای شب نیمه بهار تابستان پاییز زمستان و بهار» به صحنه رفت و با استقبال بسیاری از سوی مخاطبان و منتقدان روبه‌رو شد.


نمایش «کابوس شب نیمه تابستان» به کارگردانی شکوفه طاهری شهریور و مهر ماه سال جاری ساعت 21 در سالن استاد انتظامی خانه هنرمندان ایران واقع در خیابان طالقانی، خیابان شهید موسوی شمالی، ضلع جنوبی باغ هنر، بام خانه هنرمندان به صحنه می‌رود. علاقمندان برای تهیه بلیت این اثر نمایشی می‌توانند به سایت‌ اینترنتی تیوال مراجعه کنند.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته