دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
17 شهريور 1395 - 11:30
صبح امروز و در آستانه سالمرگ جلال؛

هنرجویان دوره مستندنگاری بنیاد شعر و ادبیات داستانی به اسالم رفتند

هنرجویان دوره مستندنگاری بنیاد شعر و ادبیات داستانی، صبح امروز و در آستانه چهل و هفتمین سالمرگ جلال آل‌احمد، راهی شهر اسالم در استان گیلان شدند.
کد خبر : 116399

به گزارش گروه فرهنگی آنا و به نقل از روابط عمومی بنیاد شعر و ادبیات داستانی ایرانیان، 15 هنرجوی مستندنگاری که دارای سوابقی در این رشته بودند و بنا بر شاخص‌های کیفی اثر ارسالی برای این اردو انتخاب شده بودند، صبح امروز چهارشنبه 17 شهریور، همراه با اساتید خود به شهری رفتند که جلال آل‌احمد، اواخر عمر خود را در آنجا سپری کرده است.


بر اساس این گزارش، مرتضی سرهنگی، محمدرضا زائری و رضا امیرخانی در این سفر سه روزه، هنرجویان خود را همراهی می‌کنند و بحث‌های کارگاهی از بدو سفر هنرجویان و در مسیر تهران به اسالم، آغاز شده است.


طبق برنامه، قرار است هنرجویان این اردو، علاوه بر حضور در کارگاه‌های مستندنگاری در مراسم چهل و هفتمین سالمرگ جلال آل‌احمد، نویسنده، مستندنگار، سفرنامه‌نویس و منتقد نام‌آشنای ایرانی شرکت کنند. این مراسم، شامگاه پنجشنبه بعد از نماز مغرب و عشاء در مسجد جامع امام صادق علیه‌السلام خلیف‌آباد برگزار می‌شود و حجت‌الاسلام والمسلمین محمدرضا زائری در آن به سخنرانی خواهد پرداخت.


سفر سه‌روزه هنرجویان مستندنگاری اسالم، روز جمعه 19 شهریور به پایان می‌رسد.


هنرجویان این دوره را تحصیلکردگان، نویسندگان جوان و روزنامه‌نگارانی تشکیل می‌دهند که تک‌نگاری و مستندنگاری، بخشی از کارنامه آنان را تشکیل می‌دهد.


انتهای پیام/

برچسب ها: مستندنگاری
ارسال نظر
هلدینگ شایسته