دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
17 شهريور 1395 - 11:28
نماینده مجلس شورای اسلامی :

مسائل آموزش و پرورش باید به شکل زیر بنایی حل شود

نماینده مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: مسائل آموزش و پرورش باید به شکل کاملا زیر بنایی حل شود و در برنامه ششم برای بهبود وضعیت آموزش و پرورش باید تلاشی مضاعف صورت پذیرد.
کد خبر : 116387

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری آنا، محمد قمی، نماینده مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: مسائل آموزش و پرورش را باید با نگاه تخصصی و به دور از عینک سیاسی دید.


وی با اشاره به اینکه اگر در جامعه عدالت باشد جامعه سالم می‌ماند، تاکید کرد: بسیاری از مسائل و مشکلات آموزش و پرورش شاید مربوط به بیرون از آموزش و پرورش است که به درون آن تعمیم داده می‌شود.


نماینده مردم پاکدشت در مجلس شورای اسلامی ادامه داد : آموزش و پرورش جهت بازسازی و تجهیز مدارس فرسوده و آماده سازی محیطی پرنشاط و با طراوت جهت دانش آموزان نیازمند بودجه بسیار بالایی است که در این زمینه ضمن حمایت‌های دولتی باید از ظرفیت‌های بالای خیرین مدرسه ساز یاری گرفت.


وی با تاکید بر اینکه احکام خوبی در برنامه ششم جهت بهبود وضعیت آموزش و پرورش تدوین شده است، تصریح کرد: مسائل آموزش و پرورش باید به شکل کاملا زیر بنایی حل شود و در برنامه ششم برای بهبود وضعیت آموزش و پرورش باید تلاشی مضاعف صورت پذیرد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته