دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
17 شهريور 1395 - 10:08

کی‌روش: جلوی چین بدمزه بازی کردیم/ مصدومیت ملی‌پوشان حرف‌‌های اول فصل مرا تایید کرد

سرمربی تیم ملی گفت: ازبکستان، کره‌جنوبی و ایران مدعیان صعود به جام جهانی از گروه A هستند.
کد خبر : 116341

به گزارش گروه ورزشی آنا، کارلوس کی‌روش پس از ورود تیم‌ ‌ملی فوتبال به ایران، در جمع خبرنگاران، گفت: «خیلی زودتر از آن چیزی که من فکر می‌کردم متوجه شدیم که مدعیان این گروه ازبکستان، کره جنوبی و ایران هستند. این به این معنی است که بازی بعدی ما که مقابل ازبکستان است و بعد از آن که به مصاف تیم‌ ‌ملی کره جنوبی خواهیم رفت بازی‌هایی هستند که ما باید برای زندگی‌مان بازی کنیم و هر آنچه که در توان داریم در آن دو بازی بگذاریم.»


سرمربی تیم‌ ‌ملی فوتبال ایران ادامه‌ داد: «درباره بازی با تیم‌ ‌ملی فوتبال چین باید بگویم که این بازی یک مزه بسیار بدی در دهان ما است، زیرا می‌توانستیم و باید سه امتیاز بازی را کسب می‌کردیم و فرصت کسب سه امتیاز را هم داشتیم، اما راجع‌ به این موضوع زمانی می‌توانیم قضاوت کنیم که تیم‌های دیگر هم در چین بازی‌های خودشان را انجام دهند. در آن زمان است که می‌توانیم بگوییم که ما چه کاری را انجام داده‌ایم، ولی ما فرصت پیروزی داشتیم.»


وی در ادامه تصریح کرد: «متاسفانه در دیدار مقابل چین ما شاهد مصدومیت چند بازیکن بودیم. پژمان منتظری، اشکان دژاگه، وحید امیری و چند بازیکن دیگر هم با مصدومیت‌هایی مواجه بودند. این به این معنا است که من کاملا درست می‌گفتم وقتی درخواست دادم اردوهای آماده‌سازی پیش فصل برگزار شود، حرف من صحیح بود. این مصدومیت‌ها بر صحبت‌های قبلی من صحه می‌گذارد.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته