دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
17 شهريور 1395 - 09:42

مصباحی‌مقدم: زمان تشکیل جلسات جامعه روحانیت تغییر می کند تا روحانی هم بیاید/ اعلام آمادگی آیت‌الله هاشمی برای میزبانی از جلسه جامعه روحانیت

سخنگوی جامعه روحانیت مبارز خبر داد: در پی تغییر زمان برگزاری جلسات شورای مرکزی جامعه و تشکیل جلسات در دفتر آقای هاشمی هستیم تا از حضور ایشان و رئیس جمهوری نیز بهره ببریم.
کد خبر : 116317

به گزارش گره سیاسی خبرگزاری آنا حجت الاسلام مصباحی مقدم در گفت‌وگو با روزنامه‌آرمان اظهار کرد: در شرایط کنونی جامعه روحانیت مبارز به دنبال تغییر زمان جلسات خود است. جلسات جامعه روحانیت مبارز هر دو هفته یک بار و در روزهای سه‌شنبه برگزار می‌شود. این در حالی است که جلسات شورای عالی انقلاب فرهنگی نیز در روزهای سه‌شنبه برگزار می‌شود و از نظر زمانی با جلسات جامعه روحانیت مبارز تداخل دارد.


ما در حال رایزنی و برنامه‌ریزی‌های جدیدی هستیم که زمان جلسات جامعه روحانیت مبارز را تغییر دهیم و به زمان دیگری موکول کنیم. بدون شک تغییر زمان جلسات جامعه روحانیت مبارز به حضور آقای روحانی در این جلسات کمک بسیاری خواهد کرد.


این مسئله با آیت‌الله هاشمی‌ رفسنجانی نیز مطرح شده و ایشان ابراز علاقه‌مندی کردند که در این جلسات حضور پیدا کنند. ایشان در پاسخ به ما عنوان کردند که بنده آمادگی دارم میزبان اعضای جامعه روحانیت مبارز در دفتر خودم باشم.


در حال حاضر ما در حال رایزنی با اعضای جامعه روحانیت مبارز هستیم که در یک جلسه خدمت آیت‌الله هاشمی در دفتر کارشان برسیم.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته