دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
17 شهريور 1395 - 08:55

توقف آرژانتین در غیاب مسی/ پیروزی برزیل با درخشش نیمار مقابل کلمبیا

تیم‌ملی آرژانتین در غیاب ستاره بارسلونا در اولین گام خود در مقدماتی جام جهانی مقابل ونزوئلا متوقف شد.
کد خبر : 116294

به گزارش گروه ورزشی آنا در رقابت‌های مرحله انتخابی مقدماتی جام جهانی 2018 روسیه در آمریکای جنوبی بامداد امروز با برگزاری 4 بازی پیگیری شد که در مهمترین آنها آرژانتین مقابل ونزوئلا و برزیل برابر کلمبیا صف‌آرایی کردند.


آرژانتین در غیاب مسی مقابل ونزوئلا به نتیجه تساوی 2 بر 2 رضایت داد. در این بازی گل‌های آرژانتین را پراتو(58) و اتامندی(83) به ثمر رساندند در مقابل برای ونزوئلا خوان پی(35) و مارتینز(53) گلزنی کردند.


همچنین تیم فوتبال برزیل موفق شد حریف سرسخت خود کلمبیا را از پیش رو بردارد و 3 امتیاز ارزشمند را کسب کند. این بار نیز نیمار ستاره بارسلونا بود که سامباها را پیروز میدان کرد. این دیدار با نتیجه 2 بر یک به نفع برزیل به پایان رسید.


ابتدا میرندا در دقیقه 2 بازی دروازه کلمبیا را باز کرد اما در ادامه فشار زیاد کلمبیا به دروازه سامباها باعث شد تا مارکینیوس(35) گل به خودی بزند و بازی را به تساوی بکشاند. در ادامه بازی نیمار ناجی تیمش شد و در دقیقه 75 بازی گل پیروزی را زد.


در دیگر بازی‌ها اروگوئه با 4 گل پاراگوئه را درهم کوبید و شیلی، قهرمان کوپا آمریکا 2016 مقابل بولیوی متوقف شد و به نتیجه تساوی بدون گل رضایت داد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب