دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
16 شهريور 1395 - 16:41

حضور مسئولان سازمان مرکزی در شوراهای تخصصی دانشگاه آزاداسلامی استان خوزستان

شورای تخصصی عمرانی دانشگاه آزاداسلامی استان خوزستان با حضور محسن هاشمی، معاون عمرانی دانشگاه آزاداسلامی برگزار شد.
کد خبر : 116223

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، معاون عمرانی دانشگاه آزاد اسلامی در این نشست از پیگیری ویژه پروژه‌های عمرانی، املاک و اراضی دانشگاه در سطح کشور خبر داد و گفت: «اکنون پروژه‌های عمرانی در حال احداث دانشگاه بر اساس میزان پیشرفت پروژه در سه دسته زیر30 درصد، بین 30 تا 50 درصد و بالای 50 درصد تقسیم بندی شده‌اند که در هر مورد تصمیمات خاصی در نظر گرفته شده است.»


محسن هاشمی هدف سازمان مرکزی دانشگاه را استفاده از امکانات و فضاهای موجود و به‌کارگیری آنها در زمینه طرح‌های دانش‌بنیان و درآمدزا با ساماندهی و مدیریت این املاک و اراضی دانست.


شهرام لک رئیس دانشگاه آزاداسلامی استان خوزستان نیز از تشکیل جلسات و پیگیری پروژه‌های عمرانی در سطح استان خبر داد و خواستار مطرح کردن موارد مربوط به شهرستان‌ها از سوی مسئولان برای مشاوره و تصمیم‌گیری در هر مورد شد.


در ادامه سرپرستان واحدهای استان و معاونان عمرانی مربوطه موارد مربوط به واحد خود را در جلسه مطرح کردند و در هر مورد تصمیماتی اتخاذ شد.


حضور مدیرکل حقوقی در شورای راهبردی حقوقی دانشگاه آزاد اسلامی استان خوزستان



دکتر علیرضا مصدق مدیرکل حقوقی دانشگاه آزاد اسلامی در شورای راهبردی حقوقی دانشگاه آزاد اسلامی استان خوزستان که در واحد اهواز تشکیل شد با بررسی موضوعات عنوان شده، به‌صورت اختصاصی به پرونده‌های واحدهای استان که بالغ بر یکصد مورد بود پرداخت و راهکارهای حقوقی مفیدی در این زمینه به کارشناسان اعلام و ابراز امیدواری کرد که با اهتمام و تلاش کافی در این زمینه، موضوعات و دعاوی مطروح به سرانجام خواهد برسد.


در این نشست علی قلندری مدیرکل حقوقی دانشگاه آزاد اسلامی خوزستان توضیحاتی درباره دعاوی مطروحه در دانشگاه آزاد اسلامی استان خوزستان مطرح و وضعیت دعاوی حقوقی استان را تشریح کرد.


پیش از این جلسات، مهندس محسن معاون عمرانی دانشگاه آزاد اسلامی، مجتبی علوی فاضل رئیس هماهنگی امور استان‌ها و هیات امنای استانی، مرتضی احسانی معاون اداری و مالی و علیرضا مصدق مدیرکل حقوقی سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی، شهرام لک رئیس دانشگاه آزاداسلامی استان خوزستان و روسای واحدهای دانشگاهی استان خوزستان بر سر مزار شهدای گمنام واحد اهواز حاضر و با قرائت فاتحه و اهدای گل به مقام شهدا ادای احترام کردند.





انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب