دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
16 شهريور 1395 - 15:46

جام قهرمانی فوتسال دسته 3 پسران دانشگاه آزاد اسلامی به شمال رفت

مرحله نهایی مسابقات فوتسال دسته 3 دانشگاه آزاد اسلامی به میزبانی همدان با قهرمانی تیم گلستان به پایان رسید.
کد خبر : 116199

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، رقابت‌های فوتسال دسته سوم فوتسال دانشجویان پسر دانشگاه آزاد اسلامی که از روز پنج‌شنبه به میزبانی همدان در جریان است در آخرین روز برگزاری آن با شناخت تیم‌های اول تا سوم به پایان رسید.



ظهر امروز دو تیم گلستان و سمنان که توانسته بودند با اقتدار به دیدار پایانی راه پیدا کنند در آخرین بازی به مصاف هم رفتند تا قهرمان این دوره مشخص شود.



در این مسابقه برای سمنانی‌ها علیرضا ایمانی، علی عظیمی، امید نادعلی، سجاد غمزه، سعید الهام‌زاده، محمد جعفری، محمد رضائیان، بنیامین تسلیمی، احسان خوشقدم، مهرداد لاری و مجید نصرتی به مربیگری حسین فرهادی‌پور با سرپرستی محمداسماعیلی به میدان رفتند.


از سوی دیگر برای تیم گلستان هادی بای، جلال سمیعی، سید یدالله حسینی، رضا طالبی، علی پورقاز، رشید پنق، ایوب ندیم، جواد نجفی، سعید آشکار، خلیل نورا، مجید کریمی، سعید عرب کوهسار به مربیگری ناصر بای و سرپرستی رضا میرعرب برابر حریف صف‌آرایی کردند.



این بازی به دلیل اینکه هر دو تیم برای کسب عنوان قهرمانی در تلاش بودند از ابتدا پربرخورد و هیجانی آغاز شد و بازیکنان گلستان با استفاده از قدرت بدنی بهتری نسبت به رقیب خود توانستند زودتر به گل برسند و ایوب ندیم به تنهایی در قایق 9 و 11 تیمش را دو بر صفر پیش انداخت.


سمنانی‌ها که حریف دست و پا بسته‌ای نبودند بعد از دریافت دو گل به خود آمدند و در دقیقه 13 توسط علیرضا ایمانی یکی از دو گل خورده را پاسخ دادند.


اما گلستانی‌ها به مراتب بازی زیباتری را ارائه کردند به طوری که در همان نیمه نخست در دقایق 19 توسط سید یدالله حسینی و 20 ایوب ندیم دو گل دیگر وارد دروازه حریف کردند تا نتیجه چهار بر صفر روی تابلوی سالن به سود گلستان حک شود.



در نیمه دوم تنها اتفاق مسابقه گل دقیقه 33 رشید پنق بود که باعث شد در نهایت گلستان با حساب پنج بر یک پیروز میدان شوند و دانشجویان گلستانی در همدان سرود قهرمانی سر دهند.


با این نتیجه کاپ قهرمانی به گلستان رسید، سمنانی‌ها عنوان نایب قهرمانی را از آن خود کردند، کردستان به جایگاه سومی بسنده کرد و نجف‌آباد اصفهان هم مقامی بهتر از چهارمی به دست نیاورد.



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته