دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
16 شهريور 1395 - 15:03
مسابقات فوتسال دسته 3 دانشگاه آزاد اسلامی

کردستانی‌ها با اقتدار نجف‌آباد را بردند و برنزی شدند

در مسابقات رده‌بندی فوتسال دسته 3 دانشگاه آزاد اسلامی که به میزبانی همدان برگزار شد، تیم کردستان توانست با اقتدار تیم نجف‌آباد اصفهان را از پیش‌رو بردارد و در جایگاه سومی این رقابت‌ها قرار گیرد.
کد خبر : 116192

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، رقابت‌های فوتسال دسته سوم فوتسال دانشجویان پسر دانشگاه آزاداسلامی که روز پنج‌شنبه به میزبانی همدان در جریان است در آخرین روز برگزاری آن با معرفی تیم سوم این رقابت‌ها پیگیری شد.


پیش از ظهر امروز دو تیم بازنده مرحله نیمه‌نهایی که مسابقه خود را برابر رقبا واگذار کرده بودند برای کسب عنوان سومی به مصاف هم رفتند که در نهایت تیم کردستان موفق شد با اقتدار حریف نجف‌آبادی خود را شکست داده و به مدال برنز این رقابت‌ها دست پیدا کند.



برای کردستانی‌ها در این بازی با ترکیب امید ذکریایی، یاسین عبدی کانی، سینا حبیبی تجره، سیدمیلاد رشیدی، کیانوش محمدی قصریان، کیوان حسنی، آرمین عزیزی، جواد حسینی، آزاد اصلانی، مهران منوچهری؛ چیاکو درشیر و محمد نجفی با مربیگری فرهاد خاطری و سرپرستی مسعود مبارکی برابر حریف بوشهری هم به میدان رفتند.



در طرف مقابل برای تیم نجف‌آباد اصفهان یاسر بیژنی، حسین طهماسبی، مرتضی القاصی، مسعود قاسمی، مهدی عموتقی، احسان جلیل‌پیران، بابک کماسی، رضا صادقیان، حسین شهریار، عقیل فرزانه، فردین رضایی و میثم مرادی به مربیگری سعید کشاورز با سرپرستی حمید زاهدی بازی کردند.



در این مسابقه گردستانی‌ها که از آمادگی بهتر جسمانی و هماهنگی تیمی برخوردار بودند از ابتدا نبض بازی را در دست گرفتند و در دقیقه 11 توسط یاسین عبدی‌کانی به نخستین گل دست پیدا کرد تا بازی یک بر صفر تا نیمه نخست به پایان برسد.


در نیمه دوم نجف آبادی بازی بهتری را ارائه کردند و در دقیقه 33 توسط حسین شهریار بازی را به تساوی کشاندند.



این پایان کار نبود و تیم کردستان بعد از دریافت گل سرپا حمله شد و مزد حملات خود را گرفت و در دقایق 38 و 40 توسط چیاکو درشیر و سینا حبیبی تجره به گل رسید تا در نهایت سه بر یک پیروز بازی شوند.


این مسابقه به دلیل حساسیت بالا پربرخورد بود به طوری که داوران بازی به سه بازیکن کردستان و یک بازیکنان نجف آباد کارت زرد نشان دادند.



با این نتیجه تیم کردستان در جایگاه سوم قرار گرفت و مدال برنز را از آن خود کردند.


در ادامه این رقابت‌ها فینال مسابقات ظهر امروز بین تیم‌های گلستان و سمنان برگزار خواهد شد.



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته