دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
17 شهريور 1395 - 14:12

شگرد جدید کلاهبرداران از پشت میله‌های زندان

اگر از شماره‌ای ناآشنا با شما تماس گرفته و با نام بردن از فردی آشنا، از شما خواسته شد، مبلغی را برای کسی کارت به کارت کنید، لطفا دست نگه‌دارید، ظاهرا این شیوه رایجی برای کلاهبرداری‌ است.
کد خبر : 116170

یک شهروند تهرانی که مالباخته این نوع کلاهبرداری است، در گفت‌و‌گو با خبرنگار گروه اجتماعی آنا درباره نحوه شگرد جدید کلاهبرداران از پشت میله‌های زندان می‌گوید: «روز گذشته فردی با هویت جعلی یکی از دوستانم که پزشک یکی از بیمارستان‌های خصوصی است با شرکت تماس گرفت و به منشی پیغام داد که به حساب شخصی بنام «م.ح» مبلغی حدود 400 هزار تومان را واریز کنم و مقداری خرید برایش انجام بدهم و در نهایت با مراجعه به بیمارستان هزینه‌های خود را دریافت کنم.


وی افزود: من هم به دلیل رابطه دوستی که با این پزشک داشتم تمام کارها را انجام دادم و وقتی به بیمارستان مراجعه کردم متوجه شدم شخص دیگری که از رابطه و اطمینان ما اطلاع داشته از من کلاهبرداری کرده است.


این شهروند ادامه می دهد: زمانی که به بانک بازگشتم و داستان را برایشان بازگو کردم متوجه شدم این اتفاق تنها برای من رخ نداده است و گویا اخیرا برخی از زندانیان با تهیه سیم‌کارت‌های فاقد سند و غیر قابل پیگیری از افراد کلاهبرداری می‌کنند.




انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته