دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

دنیای تصویر 266 منتشر شد

دویست و شصت و ششمین شماره دنیای تصویر منتشر شد. در این شماره علاوه بر جداول فروش و تولید به همراه مطالب تحلیلی، و همچنین تازه ترین اخبار سینمایی جهان؛ گفتگویی بسیار خواندنی با اصغر فرهادی پیرامون فیلم فروشنده و همچنین روند خلق آثارش را خواهید یافت.
کد خبر : 116150

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری آنا معرفی فیلمهای مطرح و مهم چهار ماه آخر سال 2016 از دیگر بخشهای خواندنی این شماره است. در بخش برداشت بلند نیز پرونده فیلم کتاب جنگل را همراه با گزارش تولید و مصاحبه با کارگردان آن خواهید خواند.


گزیده‌ای از مطالب این شماره عبارتند از:


یادداشت های سردبیر: نرِ داش غلام!، خوشامد به نسل جوان و هوشمند سینماگر، عصر جدید رسانه: اقتدار آنارشیک به جای اخلاق، موفقیت های گیشه ای، لذت های اندیشه ای.


تازهترین جدول تولید و فروش فیلم های ایرانی، ناکامی غیرمنتظره رضا عطاران در گیشه،‌متخصص تازه گیشه: مصطفی کیایی،‌ کمال تبریزی: روزهای سخت کارگردان «مارمولک»، سینماهای حوزه: بودن یا نبودن؟، گزارش تولید فیلمهای «لابی»، «قاتل اهلی» و «سهیلا»، بهرام رادان در نقش اصلی «ماه تی تی» داوود میرباقری، سریال «عاشقانه» با محمدرضا گلزار و ساره بیات، تهران مثل یک تیمارستان در «ساعت 5 عصر» مهران مدیری، هدیه تهرانی و مریلا زارعی در اسرافیل و نیکی کریمی در فیلم پوران درخشنده از دیگر مطالب این شماره از دنیای تصویر است.


این نشریه در بخش ویژه نیز به دهه 1930: عصر طلایی هالیوود (راز بلاک باسترها3)، برادران مارکس: کمدین های انقلابی، آلفرد هیچکاک: اعتبار کارگردان در سینما، ده فیلم جنگی پرفروش تاریخ سینما و ... پرداخته است.


باقی مطالب و بخش‌ها به شرح زیر است:


نقد فیلم: پاییز پدرسالار («دختر»)، امکانِ از دست رفته («امکان مینا»)


بهاد: پیش از غروب (نگاهی به جهان بینی آثار عباس کیارستمی)


آواز سهراب در لانگ شات های عباس (چشم اندازها در سینمای عباس کیارستمی)


آگراندیسمان: عشق یعنی هیچ وقت نگی متأسفم (یادی از قصه عشق به بهانه درگذشت آرتور هیلر)


ریشه ها: از صداهای کنشمند تا سکوت عمیق (تک گویی های سینمایی امیر نادری)


تصویر صحنه: مجلس ضربت زدن، راپورت های شبانه دکتر مصدق، سه خواهر و دیگران، تریو بدون هارمونی، مستأجر، پرتقال های کال


بخش ویژه: آشپزِ مهربان (مریل استریپ: قسمت دهم)


1001 فیلم که باید قبل از مرگ ببینید: پیشخدمت، انتقام یک بازیگر، گلدفینگر، مارنی، شبِ روزی سخت، زنِ تپه های شنی


انتهای پیام/

برچسب ها: دنیای تصویر
ارسال نظر
هلدینگ شایسته