دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
16 شهريور 1395 - 12:59

فرمانده نزاجا: سازمان حفاظت اطلاعات، چشم بینای ارتش است

فرمانده نیروی زمینی ارتش در جمع فرماندهان، مسئولان و کارکنان حفاظت اطلاعات نیروی زمینی گفت: سازمان حفاظت اطلاعات بازوی بسیار توانا و چشم بینای ارتش است.
کد خبر : 116129

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری آنا به نقل از نزاجا، امیر سرتیپ احمدرضا پوردستان فرمانده نیروی زمینی ارتش در جمع فرماندهان، مسئولان و کارکنان حفاظت اطلاعات این نیرو اظهار کرد: سربازان گمنام و نشان دار امام زمان (عج) در ارتش جمهوری اسلامی ایران زحمات زیادی را در جهت سلامت کارکنان متحمل می‌شوند که فعالیتهایشان بازگو نمی‌شود که عملکرد این عزیزان در دوران دفاع مقدس و پس از آن برای همگان روشن است.


فرمانده نیروی زمینی ارتش با بیان اینکه هر کجا سربازان حفاظت و اطلاعات حضور داشته باشند امنیت برقرار است، افزود: سربازان گمنام آقا امام زمان (عج) زمانی که وارد میدان می‌شوند استحکام، اقتدار و توان رزمی را بالا برده و امنیت را برقرار می‌کنند.


پوردستان در بخش دیگری از سخنانش گفت: دشمن تمام تلاش خود را به کار می‌بندد تا مشکلی را در کشور ایجاد کند که با هوشیاری، توانمندی، بیداری، خردمندی و پشت کار کارکنان امنیتی است که تاکنون هیچ یک از برنامه‌های دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در کشور پیاده نشده است.


وی در پایان کارکنان حفاظت و اطلاعات ارتش را به عنوان بازوی بسیار توانا و چشمان بیدار ارتش جمهوری اسلامی ایران خواند و گفت: امروز سازمان حفاظت و اطلاعات ارتش رشد قابل وصفی را داشته است که گمنام، بی ریا و بی صدا سنگین ترین کارها را انجام می‌دهند.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته