دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
16 شهريور 1395 - 13:12

لغو سفر تیم ملی فوتبال ساحلی به ویتنام/ تیم پنجم جهان خانه نشین شد

شورای برون‌مرزی با سفر تیم ملی فوتبال ساحلی به رقابت‌های المپیک ساحلی مخالفت کرد تا بدین ترتیب یکی از بهترین‌های تیم‌های گروهی ایران، از حضور در این دوره از رقابت‌ها منع شود.
کد خبر : 116112

به گزارش گروه ورزشی آنا و به نقل از فارس، تیم ملی فوتبال ساحلی ایران اخیراً در تورنمنت قاره آسیا شرکت کرد و در بین 8 قدرت برتر قاره کهن توانست عنوان قهرمانی را از آن خود کند.


شاگردان محمدحسین میرشمسی خود را برای حضور در رقابت‌های المپیک ساحلی آماده می‌کردند، اما در اقدامی عجیب و قابل‌تأمل شورای برون‌مرزی با سفر تیم ملی فوتبال ساحلی به ویتنام مخالفت کرد. این درحالی است که تیم ملی فوتبال ساحلی ایران همواره در مسابقات برون‌مرزی عملکرد بسیار خوبی داشته و در اکثر مسابقات دستِ پر به ایران بازگشته است. حالا علت این تصمیم جای سوال است که چرا با سفر تیمی که موفقیت‌های متوالی را به دست آورده، مخالفت می‌شود؟


عباس ترابیان رئیس کمیته فنی و توسعه فوتبال ساحلی این خبر را تایید کرد و در مورد علت لغو این سفر گفت: «واقعاً علت این موضوع را نمی‌دانم، تیمی که در مسابقات مختلف موفق عمل کرده و از سوی سازمان رسمی جهانی فوتبال ساحلی دعوت شده،چرا باید با مخالفت سفر این تیم روبرو شود؟»


وی ادامه داد: «این دوره از مسابقات می‌توانست پیش‌زمینه شرکت تیم ملی در جام جهانی شود و تدارک خوبی برای این مسابقات به حساب بیاید. واقعاً علت این موضوع را متوجه نمی‌شوم، امیدوارم که نگاه متفاوت به این رشته‌ها وجود داشته باشد تا کم‌تر شاهد چنین مسائلی باشیم.»



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته