دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
16 شهريور 1395 - 12:53
در صحن علنی شورای شهر مطرح شد

دوستی: اعضای شورا از تخریب یکدیگر پرهیز کنند/ نباید شورا از ریل اصلی خارج شود

عضو شورای شهر تهران با بیان اینکه نباید اجازه دهیم شورا از ریل اصلی خود خارج شود از اعضای شورای شهر خواست تا با یکدیگر مهربان باشند و از تخریب یکدیگر بپرهیزند.
کد خبر : 116111

به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی خبرگزاری آنا، اسماعیل دوستی در دویست و هشتاد و نهمین جلسه علنی شورای شهر تهران در تذکرات پیش از دستور اظهارکرد: با توجه به اینکه به ماه بازگشایی مدارس نزدیک می‌شویم از فرمانده ناجا، مدیر کل آموزش و پرورش شهر تهران و مسئولان حمل و نقل شهرداری تهران دعوت شود تا در جلسه شورای شهر حضور پیدا کنند و گزارش‌های خود را در این زمینه ارائه دهند.


وی در ادامه با اشاره به بحث‌های اتفاق افتاده در صحن امروز شورای شهر گفت: بنده معتقدم که فضای شورا تند شده و اعضا نسبت به هم نامهربان شده‌اند و این مورد از برخورد و نگاه اعضا مشهود است.


دوستی ادامه داد: یک اتفاقی افتاده و سازمان بازرسی و قوه قضائیه برای بررسی همین موارد شکل گرفته‌اند و وظیفه ذاتی آنها رسیدگی به از این دست موارد است و باید این مسائل را پیگیری و پیشگیری کنند.


عضو شورای شهر تهران تاکید کرد: در سه سال گذشته ویترین خوبی را ارائه داده‌ایم و تعامل، نظارت و حمایت‌های خوبی داشتیم حالا که اتفاقی افتاده نباید از ریل اصلی خارج شویم و باید نسبت به هم مهربان باشیم و از تخریب یکدیگر پرهیز کنیم.


دوستی تصریح کرد: ما در یک ساختمان هستیم و باید نسبت به یکدیگر همدل و مهربان باشیم. قوه قضائیه این موضوع را بررسی می‌کند و شهردار تهران نیز در مکاتباتی بررسی این موضوع را پیگیری کرده است.



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته