دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
16 شهريور 1395 - 12:00

تجلیل از امام جمعه و عضو هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد نی‌ریز

از آیت الله سیدمحمد فقیه امام جمعه، عضو مجلس خبرگان رهبری و عضو هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی به پاس سال‌ها تلاش علمی و تدریس در حوزه‌های علمیه و مراکز آموزش عالی و خدمات شایان وی در عرصه راه‌اندازی و توسعه حوزه‌های علمیه و دانشگاه‌ها و مراکز آموزشی و پیگیری‌های مستمر در زمینه آبادانی و عمران شهرستان نی‌ریز تجلیل شد.
کد خبر : 116096

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، در آیین افتتاحیه کلاس‌های آموزشی سال تحصیلی جدید طلاب حوزه‌ علمیه امام صادق(ع) نی ریز که با حضور نماینده مجلس شورای اسلامی نی ریز و استهبان، امام جمعه جهرم، فرماندار نی ریز و جمعی از مسئولان و جمع کثیری از مردم در مصلای بزرگ نماز جمعه نی‌ریز برگزار شد از آیت‌الله سید محمد فقیه امام جمعه، عضو مجلس خبرگان رهبری و عضو هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی به پاس سال‌ها تلاش علمی و تدریس در حوزه‌های علمیه و مراکز آموزش عالی و خدمات شایان وی در عرصه راه‌اندازی و توسعه حوزه‌های علمیه و دانشگاه‌ها و مراکز آموزشی و پیگیری‌های مستمر در زمینه آبادانی و عمران شهرستان تجلیل و قدردانی به عمل آمد.


دکتر اصغر مسعودی نماینده نی‌ریز و استهبان در مجلس شورای اسلامی در این مراسم به اهمیت و فضیلت کسب علم و دانش از دیدگاه آیات نورانی قرآن کریم و روایات معصومین(ع) و جایگاه والای عالم عامل پرداخت.


حجت‌الاسلام دژکام امام جمعه شهرستان جهرم نیز با بیان روایتی از امام جعفر صادق(ع)، جامعه را نیازمند سه نهاد علمی، حکومتی و سلامت دانست و ویژگی‌های مسئولان این نهاد‌ها را بر اساس حدیث آن امام همام برشمرد.


در این مراسم از طرف فرمانداری، دانشگاه آزاد اسلامی واحد نی ریز، شهرداری و تربیت بدنی هدایایی به امام جمعه نی‌ریز تقدیم شد.


آیت‌الله سید محمد فقیه امام جمعه، عضو مجلس خبرگان رهبری و عضو هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد نی‌ریز و مدیر گروه معارف اسلامی این واحد دانشگاهی است.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته