دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
16 شهريور 1395 - 10:05

درگیری لفظی سه تن از اعضای شورای شهر در صحن علنی

جلسه امروز صبح شورای شهر تهران با درگیری لفظی شروع شد.
کد خبر : 116043

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری آنا دویست و هشتاد و نهمین جلسه علنی شورای شهر تهران صبح امروز (ساعت 8:20 دقیقه) در حالی آغاز شد که تنها 8 عضو شورای شهر در ساعات ابتدایی آغاز جلسه در صحن حضور داشتند. چمران در ساعات اولیه این نشست غایب بود و ریاست شورا بر عهده مرتضی طلایی نایب رئیس شورای شهر بود. در این جلسه مشکلات مربوط به منطقه 14 توسط دبیر شورایاران این منطقه اعلام شد.


پس از اینکه دبیر شورایاران منطقه 14 گزارش خود را ارائه کرد محسن سرخو یکی از اعضای شورای شهر با ناراحتی و صدای بلند به طلایی که ریاست را برعهده داشت اعتراض کرد و خواستار دفاع از اعضا شد.


وی خطاب به طلایی گفت: شما به عنوان رئیس نباید اجازه توهین به اعضا را دهید.


در این زمان رضا تقی‌پور سخنگوی شورای شهر تهران وارد بحث شد و با صدای بلند و همراه با عصبانیت خطاب به سرخو گفت: شما حق حرف زدن ندارید دو هفته است که لجن‌پراکنی کردید و فضا را نیز آلوده کرده‌اید.


در همین زمان بود که محسن پیرهادی، عضو هیات رئیسه شورای شهر هم وارد بحث شد. در این هنگام طلایی به عنوان رئیس به عنوان میان‌دار وارد شد و گفت: من هیچ بی‌حرمتی ندیدم، آقای سرخو سپس خطاب به محسن پیرهادی گفت شما عضو هیات رئیسه هستید و باید سعه صدر بیشتری داشته باشید.


پس از پایان نطق پیش از دستور که توسط اقبال شاکری خوانده شد مهدی چمران پس از غیبتی دو ساعته به صحن علنی آمد و ادامه ریاست شورا را برعهده گرفت.


انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب