دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
16 شهريور 1395 - 09:45
مادر سهیلا جورکش قربانی اسیدپاشی اصفهان به آنا گفت

آخرین وضعیت قربانی اسیدپاشی اصفهان/ فردا به دستور وزیر بهداشت به تهران می‌آییم

مادر سهیلا جورکش قربانی اسیدپاشی اصفهان با ابراز تاسف از وضعیت نامساعد دخترش گفت: بنا به دستور وزیر بهداشت فردا برای بررسی و معاینه مجدد به تهران خواهیم آمد تا کمیسیون پزشکی برای رسیدگی و نحوه ادامه درمان سهیلا تشکیل شود.
کد خبر : 116021

مادر سهیلا جورکش قربانی اسیدپاشی اصفهان در مورد آخرین وضعیت بینایی دخترش به خبرنگار اجتماعی خبرگزاری آنا گفت: متاسفانه حال دخترم خوب نیست زیرا عمل‌های جراحی که در اسپانیا روی چشم سهیلا انجام شد موفقیت‌آمیز نبود و تاکنون بیش از هفت عمل جراحی چشم انجام داده است. آخرین بار که دوربین از چشم سهیلا افتاد یک عمل دیگر روی چشمش انجام داده و قرنیه روی چشم قرار دادند اما هنوز بینایی ندارد.


وی افزود: بنا به دستور وزیر بهداشت فردا برای بررسی و معاینه مجدد به تهران خواهیم آمد تا کمیسیون پزشکی برای رسیدگی و نحوه ادامه درمان سهیلا تشکیل شود.


به گزارش آنا، سهیلا جورکش یکی از قربانیان اسیدپاشی اصفهان در سال 93 بود که برای ادامه درمان به اسپانیا سفر کرد. وزیر بهداشت از نخستین روزهای وقوع این حادثه شخصا معاینه وی را پیگیری کرد و بسیاری از مسئولان کشور از سهیلا ملاقات کردند. یک ماه پیش بود که سهیلا از حسن روحانی رئیس جمهوری و حسن هاشمی وزیر بهداشت درخواست کمک و حمایت کرد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب