دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
19 فروردين 1394 - 12:09
رئیس سازمان فنی و حرفه‌ای اعلام کرد:

آغاز ثبت نام اینترنتی اولین آزمون متقاضیان صنعت ساختمان

ثبت‌نام از متقاضیان آزمون سنجش مهارت در حوزه‌های صنعت ساختمان و صنایع دستی، فرش و نان و غله به صورت اینترنتی و هماهنگ کشوری از فردا آغاز می‌شود.
کد خبر : 11599

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری آنا، کورش پرند درباره نحوه ثبت‌نام متقاضیان در این آزمون افزود: داوطلبان می‌توانند از تاریخ 20 فروردین ماه به مدت یک هفته با مراجعه به سایت https://advari.irantvto.ir و پس از خرید کارت اعتباری در حرفه مورد نظر خود ثبت‌نام کنند.


وی تصریح کرد: نخستین آزمون سنجش مهارت در حوزه‌های صنعت ساختمان و تفاهم‌نامه‌ها ( صنایع دستی، فرش و نان و غله و... ) سال 1394 در تاریخ 10 اردیبهشت ماه سال جاری برگزار می‌شود.


معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به مراحل اجرای آزمون‌های سنجش مهارت ادامه داد: آزمون هر حرفه شامل دو مرحله کتبی و عملی است که متقاضیان باید پس از ثبت‌نام در آزمون با درج شناسه پرداخت و شماره پرونده، یا با درج مشخصات فردی، کارت ورود به جلسه آزمون را دریافت کنند.


پرند اضافه کرد: داوطلبان پس از شرکت در آزمون کتبی و کسب نمره قبولی براساس برنامه زمانبندی اعلام شده از سوی ادارات سنجش استان‌ها برای شرکت در آزمون عملی باید به حوزه‌ای تعیین شده مراجعه کنند.


رئیس سازمان فنی حرفه‌ای کشور با اشاره به تشکیل ستاد پاسخگویی آزمون سراسری سنجش مهارت خاطر نشان کرد: در صورتی که متقاضیان با مشکلی مواجه شوند، می‌توانند با شماره تلفن‌های 32519616-026 ،32519727-026 و 32522136- 026و یا با مراکز آموزش فنی و حرفه‌ای شهرستان خود تماس حاصل کنند.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته